garip bir şekilde sevdiğim yazar.. neden sevdiğimi anlamlandıramıyorum ama (sanırım, zannedersem) "böyle bir sike yaramaz şekilde oradan oraya koşan, iki sağlam adam tanıyıp sözlük içinde yer edineyim" modeli insanlardan daha iyi bir model olması olabilir, olmayabilir de.. sevmek için neden arayanlara gelsin bu neden.. hacım baştan söyleyim vermem sadece öpebilirsin..
kisa bir dönem sözlüge ara veren yazar. sahsen ramazan nedeni ile böyle bir karar aldigini dusunuyorum. malum ramazan ayinda bluevelve basliklari falan eger gercekten ramazan nedeni ile ise helal olsun.
gerçek adı jaques derrida'dır. girdilerini ve film eleştirilerini fransızca yazdığını, bu metinlerin fransız kültür merkezi çeviri ekibi tarafından dilimize aktarıldığını çok az kişi bilir. kendisini efsaneleştirmek amacıyla öldüğü rivayeti kasıtlı olarak yayılmıştır. aslında ölen kişi fransanın en silik kentlerinden biri olan nantes şehrinin arka sokaklarında hayatını kasaplıkla kazanan başka ve gariban bir jaques derrida'dır. Bu kişinin de normal yollardan ölmediği, kahramanımızın PR ekibi tarafından planlanan menfur bir komploya kurban gittiği yapılan incelemeler sonucu ortaya çıkarılmıştır. Fakat burada vahim bir hata işlenmiştir. Çünkü Bluevelve asla Jaques Derrida olarak tanınmamıştır, yaptıkları paradoksal hatayı anlayan PR ekibi ise şaşılası bir vurdumduymazlıkla olayı, "bir yanlış anlama olmuş bugünlerde çok yoğunuz, pardon" diyerek geçiştirmişlerdir, maalesef hayat sıradan insanlar için bazen çok acımasız gerçekten.
senelerdir o sözlük senin, bu sözlük benim, şu sözlük onun diyerek binlerce yazı yazmasına rağmen henüz dahi anlamındaki -de, -da eklerinin ayrı yazılacağını öğrenememiş yazar.
bu arada sinirlenince daha da güzel oluyor.
onu bunu bilmem de yazdığı entryler 3 bin kilometre uzaklıktan bile rahat rahat farkediliyor.
hemen diyiveriyorsunuz valla ''aha bu bluevelve başlığı'' diye. bunu yapmak iş lan.. valla büyük iş. ne yazdığı falan beni alakadar etmez de, demek adam oturtmuş..
gerçekte dünyada dinsizliğini sürekli saklamış ve bastırmış olmasından mütevellit ateizm ile ilgili başlıklarla sözlükte kendisini tatmin etmeye çalışan sözlük kullanıcısıdır kendileri eyvallah ateizm konuları tamam da bu cinsel içerikli saçma başlıklarda ne oluyor diyorsanız arkadaş sürekli elini siktiği için olsa gerek bu tarz başlıklarla da cinsel eksiliğini bastırmaktadır zannımca.
tespit sıçıcısı. tesbit yapıp, yazmak bunun yaptığı kadar kolay bir iş değil elbette. güya, anti-kahraman modunda, doğru bilinen yanlışları ortaya çıkardığını falan zannediyorsa çok pis yanılıyor. kendi düşüncelerini tespit gibi yazarların önüne sürmek, meşhur deyimle troll lüktür. ki troll lük bile bu kadar basit bir şey değildir, bir yaşam tarzının sanal uyarlamasıdır. yani sözlükte troll olarak, karıya kıza dil uzatıp evde, karısının, sevgilisinin dizinin dibinden ayrılmayan adam troll değil, soğan erkeğidir. iyi ayırmak lazım. son tahlil de ciddiye alınası bir tarafı yok. eğlenceli bile değil.
kendisi için açtığım şu başlıktan sonra mesaj aldığım birkaç yazar için söylemek isterimki: bu başlık ve entry sadece geyik amaçlıdır. yazdıklarını severek okuduğum, tarzına hasta olduğum yazardır. ki bazı entryleri için özel mesaj atarak desteklediğimi o da bilir.. buluevelve'siz bir uludağ düşünülemez. selam eder ve kendisini sevdiğimi belirtmek isterim..
son enrtylerini hayretler içinde okuyorum. artık tanımlarında cümle değil cümleler kullanıyor. evet yanlış okumadın bildiğin birden fazla cümle lan. tebrik ediyoruz artık sıkılmadan okuyabiliyoruz. *