fakirler et yemesin diye varını yoğunu ortaya koymuş yazar. hatta sabah erkenden kalkıp kenar mahalle kasaplarını boşaltıyormuş öyle diyim. çok adi lan bu!
uzun cümle kurarak okuyucu olan kişiyi mal bu anlamaz dercesinde düşünüp bir anlamı olan kelimeyi evirip çevirip bin bir şekle sokup okurken püff diyerek yarıda bırakıp ne halin varsa gör denilecek yazarlardan. anlayışlı, hoş sohbet, etliye sütlüye karışmaz ama inancı olan birisini gördügü zaman aşırı zoruna gider çünkü o bir hoş sohbet ve anlayışlı insandır. darwin amacası korusun onu. klavye arkası degil önünde görmek isteriz düşüncelerini.
dünün en kötü entryleri 2.
önceki günün en kötü entryleri 3.
evvelsi günün en kötü entrleri 1.
gecen hafta bu gunun en kötü entryleri 5.
karpuz zamanıydı işte nin en kötü entryleri 2.
gecen sene bu zamanlardı nın en kötü entryleri 1.
bizim oğlan yeni doğmuştu işte zamanının en kötü entryleri 3.
buralar dutluktu zamanının en kötü entryleri 3.
edit: yazık lan adama. sendikalı işçi olmuş karmasıda zaten. karizma bir karma ama * tanım: kötü bir yazar olsada, sözlüğe dinamizm getirdiğini düşündüğüm yazardır.
şu sıralar muhtemelen çaylak ya da silik olan yazar. neden mi?
uzun zamandır islama ve müslümanlara hem de ramazan ayında bir hakaretini ya da sataşmasını görmedik.
bütün popülerliği islama olan nefretinden gelmektedir. sözlük gibi ortamlarda aile içindeki bastırılmış duygularını açığa vuran bu türden tiplere gene kendileri gibi yaşamak istemedikleri yaşamak zorunda bırakılmış insanlar da destek olunca böyle insanlar popüler oluyorlar.
konu kıtlığı yaşayan yazar olup tanımlamaları sabittir fikri gibi. tanımlamayı gördükten sonra susmak istemiş olduğum yinede ; " sabit konusunun değerler olduğu ve dolayısıyla meşhur olmaya çalıştığını düşündüğüm yaşasın dikkat çekiyorum üniversite mezunu yazarıdır."
yazdığı 3516 entry nin 16 sını bile okumadığım ama sürekli sağda solda göre göre alıştığım, yavaş yavaş sempati duymaya başladığım yazar. hakkında başlık bile açtım lan o derece. reklamın iyisi kötüsü olmuyor göründüğü üzere.
çoluk çocuğun facebook ta sözlük nick im ile hesap açıp sağa sola küfrettiğini bilmeyen, bilmemekten ziyade sorup öğrenmemekle suçladığım, bu sayede ne kadar sazan olduğunu istemeden de olsa kanıtlamış yazar.
neymiş demek ki, celebrity takılsa da sazan her zaman sazanmış.
edit: entry silinmiş, ben silmiyorum hacı blue, kusura bakmayacaksın artık.