garip bir şekilde sevdiğim yazar.. neden sevdiğimi anlamlandıramıyorum ama (sanırım, zannedersem) "böyle bir sike yaramaz şekilde oradan oraya koşan, iki sağlam adam tanıyıp sözlük içinde yer edineyim" modeli insanlardan daha iyi bir model olması olabilir, olmayabilir de.. sevmek için neden arayanlara gelsin bu neden.. hacım baştan söyleyim vermem sadece öpebilirsin..