ben çıktıktan sonra neler olmuş yahu demek istediğim yazar.
yazdıklarını tasvip etmemekle birlikte bu adamın gitmesi bir utanctır lan. ciddi söylüyorum. nokta falan kullanmıyordu ama en azından salt düsündüklerini yazıyordu. kendini tatmin etmiyor, sadece düşündüklerini yazıyordu. bu ülkede bazı şeylerden korkmadan öz düşüncelerini söyleyebilen insan sayısı az olduğu için bu haldeyiz. o bir avuc insanıda maalesef yitirmek için elimizden geleni yapıyoruz. üzüldüm.
umarım bu ayrılık uzun sürmez ve geri döner. lakin bu sözlükte tek eksi oy verdiğim yazardı. şimdi ben kime seovilik yapacağım lan.