504.
-
(#4496476) bu entrysinde; dil konusundan dem vurarak, yazarları küçük gören yazar.
(bkz: #3837213) bu entrysinde ise; "ayvalığa" yazarak türkçeyi ne kadar doğru (!) kullandığını tüm sözlüğe göstermiştir.
"edit: yazım hatası düzeltildi" notunu eklersin artık.
uludağ sözlük'te türkçe dersleri'ne girmesini tavsiye ediyorum.
not: yaram yok. gocunmadım. maksat polemik olsun.