black mirror

entry390 galeri23
    314.
  1. 313.
  2. 3.sezon 3.bölüm gayet iyi yavaş yavaş izliyorum bitmesin dizi kalmadı.
    1 ...
  3. 312.
  4. 311.
  5. 310.
  6. 309.
  7. Amerikan sineması yada amerikan dizileri. Dikkat ederseniz nerdeyse tamamına yakınında başrol oyuncusunun bir şekilde kazanması var. Bu bir toplumun aslında hayata bakış açısını yansıtıyor ve bence bir noktada insanlık için faydalı bir bakış açısı.

    Fakat amerikan sineması dışındaki sinema yada dizilerde sık sık kötü son olayı işleniyor. Aslında bir nevi arabesk.

    Ben kötü sonlardan nefret ediyorum. Arabeskten nefret ediyorum. Ve ingiltere yapımı olan Black mirror'ın izlediğim bölümleri, kötü son kavramına bile rahmet okutturuyor. Ben bunu istemiyorum.

    Dipnot:hele hele homoseksüelliğe ilk planda mantığımı kullanarak oluşturduğum bakış açımı(iğreniyorum) değiştirdiğini iaddia edenlerin olduğu bir diziden bahsediyorsak; sağolun ben almıyım.
    1 ...
  8. 308.
  9. iyidir güzeldir ama insanın içini kararttığından bir oturuşta bir bölümden fazlası izlenmez.
    1 ...
  10. 307.
  11. bazı bölümleri çok sürükleyici zel bazı bölümleri ise çok sıkıcı olan dizi.
    0 ...
  12. 306.
  13. 2. sezon 1. bölümü izliyorum bi bok anlamadım, herkes foto çekiyo adam silahla adam öldürüyo bu nasıl dizi mk.
    0 ...
  14. 305.
  15. Her sezonda daha fazla bölümü görmek istediğim bir dizi.
    2 ...
  16. 304.
  17. Her bölüm ayrı sürükleyici, muazzam. Milyonlarca daha ödülü hakettiğini düşündüğüm dizi.
    2 ...
  18. 303.
  19. ilk bölümde başbakanın domuzla ilişkiye girmesini izledikten sonra ikinci bölümüne geçemediğim ama merak ta ettiğim dizidir.
    0 ...
  20. 302.
  21. çok beğendiğim bir dizidir. Bazen kendini tekrarlayan bölümler olsa da her bölümden sonra konu üzerinde neler oldu diye düşünüyorum
    2 ...
  22. 301.
  23. Aynı zamanda filmde arka planda kullanılan şarkılarda güzeldir genelde eski ağırlıklı yeni şarkılar çalar arkaplanda .
    0 ...
  24. 300.
  25. Nerdesin yiğidim sensiz geçmiyor zaman. Sensiz ortalık (bkz: la casa de papel) gevşeklerine kaldı.
    3 ...
  26. 299.
  27. Bütün bölümleri bir kalemde izlenilmeyecek dizi,

    bütün gün oturayım izleyeyim dersen sıkılıyorsun.
    2 ...
  28. 298.
  29. aklıma gelen hatta başıma gelen birkaç konu üzerine bölüm yapmış psikopat dizi. Daha iki bölüm izledim, Çok sevdim. oyuncu kadrosu ve konu her bölümde ayrı, verdiği mesaj ve akış çok keskin.
    benim gibi özgün ve gerilim aşığı yapıt takip edenler için bire bir.
    2 ...
  30. 297.
  31. 296.
  32. senaristlerinin kimyasal takıldığından şüphelendiğim televizyon dizi serisi. sanırım aralarında yaptıkları geyikleri filme çekiyorlar. bazen akış acayip durağanlaşıyor. türk dizilerindeki gibi an'lara takılmalar mevcut olabiliyor.
    0 ...
  33. 295.
  34. 2. Sezon 1.bölümde şu kocası ölünce yapay zekayla kocasıymış gibi konuşan kadının olduğu bölümün sonunda noldu izleyen varsa aydınlatabilir mi ?
    Sonunu izleyemedim çıldırıyorum.
    0 ...
  35. 294.
  36. Her gün karşıma çıkıyor.

    Ulan izleyeceğim izleyeceğim, 2-3 gün oturup uyumak dışında kalan zamanda izleyeceğim. Şimdi olmaz.

    En son la casa de papel i oturup izledim, 2 gün sürdü 2 sezonluk diziyi bitirmem. Taktım mı takıyorum ben.
    0 ...
  37. 293.
  38. bir dönem tv de yayınlanan (bkz: goosebumps) a benzettiğim dizidir.
    bir dönem dediysem de 90 ların sonu.
    2 ...
  39. 292.
  40. (bkz: gerçek kesit) gibi. Her bölüm başka bir hikayeyi anlatıyor. evet dünyanın en yüzeysel insanıyım.
    6 ...
  41. 291.
  42. 3. sezonu dün bitirdiğim dizi. 4. sezonu da bu hafta içinde bitiririm zaten. Sıkılsanız bile izlenmesi ve izletilmesi gereken dizidir. Çünkü orada gösterilen teknoloji ne kadar ileride olursa olsun, biz şu an ki teknolojimiz ile aslında orada verilmek istenen sonucu yapıyoruz. insanlara karşı ilgisiz, vurdumduymaz, savruk, hayata önem vermeyen, yaşamayı bilmeyen vs. vs. gider bunlar arka arkaya sıralanır. Black Mirror dizisi de aslında var olan bir şeyi ya da konuyu ileri teknolojiyi kullanarak gözümüze sokuyor.

    Ben kişisel olarak 3-4 bölümü çok beğendim. Ayrıca 1-3 ve 3-6'da gerçekten izlenmesi gereken bölümler. Aklımdan çıkmayan bölüm ise 3-3 olmuştur. Olayın başlayışı, ilerleyişi ve bitişini ağzım açık şekilde izledim. Asla vakit kaybı biz dizi değildir, vaktiniz varsa izleyin hatta izleyecek olan birilerine de tavsiye edin.

    Tavsiye verirken 1-1 bölümü es geçmelerini ve 1-3 ten başlamalarını önerebilirsiniz. Çünkü 1-1 bölümün konusu kişiden kişiye değişen bir izlenme serüveni var. Herkesin izleyeceğiniz sanmıyorum ve hatta bu ne biçim bir dizi bunu izleyen var mı bile dedirtecek bir potansiyeli var bölümün. 1-2 nin konusu da benim açımdan pek iyi bir bölüm değildi ki, ufak bir araştırmada neredeyse en iyi bölümün 1-2 olduğunu yazan yazılar bulursunuz.

    Zaten her bölümde farklı kişi ve konular oynadığı için bölüm es geçmek ya da her hangi bir bölümden başlayıp herhangi bir bölüme geçmek size bir şey kaybettirmeyecektir. istediğiniz bölümden başlayabilirsiniz. *
    0 ...
  43. 290.
  44. 1. bölümde; ing. başkanı kürt olsaymış bu kadar zorluk çıkmazmış.
    0 ...
© 2026 uludağ sözlük