son reklamıyla türk erkeklerinden çok kadınlarını kıskançlığa boğmuş üzüntüye sevketmiştir.. bilinen bişey var ki türk kadınları Türkiye'de oldukları sürece o tür manzaralar çok uzak erkeklerin boy ortalamasının 1.70 olduğu göbeklerin kas olarak kabul edildiği güzel ülkemde güzel adamların bulunduğu kıçı kırık bisküvi reklamlarının bu denli dikkat çekmesi gayet manidar.. reklamdaki erkeklerin yansımaları var tabi ama onlarıda sadece beyaz camda görebiliyoruz.. ayrıca o omzunda koli taşıyan abicim nesin sen öyle yaa teşekkürler biscolata..*