Boş beleş kasiyerdir. Az önce alışveriş yaptım. Para üstü için koşa koşa eve gittim ve parayı getirdim. Ama kendisine seslenmeme rağmen başka başka şeylerle uğraştı. Sinir oldum, bi 15 dakika bekletti.
Alışverişe gittiğimde sürekli laf atıyordu bizim her yerimiz orijinal, hiçbir eski ürünümüz yok diye, ben de tövbe est. Filan diyordum. Baktım durmuyor, bakacağız, göreceğiz diye ben de karşılık vermeye başladım uzaktan tabii. Sonra gitti nereye gittiyse.