Alışverişe gittiğimde sürekli laf atıyordu bizim her yerimiz orijinal, hiçbir eski ürünümüz yok diye, ben de tövbe est. Filan diyordum. Baktım durmuyor, bakacağız, göreceğiz diye ben de karşılık vermeye başladım uzaktan tabii. Sonra gitti nereye gittiyse.