(#21654133) herif hiç üşenmeden çaylaklık bittiği dakika pusuda beklemiş ctrl+v yapmış.
muhtemelen yüzüne pis bir sırıtış eklemiştir o ara. sandalyeden götünü kaldırmayıp "gezi direnişi bombaydı yeaa" diyen modelin yeni sürümü olarak karşımızada çıkmış. bana önce ülkücü sonra akp li falan demiş.
katranı kaynatsan olur mu şeker. cinsini sevdiğim cinsine çeker.
hayatımda ilk defa uğruna seri eksi oy veren ibnelik yaptığım yazar. nickaltına sıçmaktan başka işi olmayanlara çatmış yazık. sen susma çapulcu kardeşim, doğru söyleyeni dokuz köyden kovarlar.
Gözlem gücü yüksek, okuduğunu anlayan, sözlükteki akp'li yazarları bir bir teşhir edip onlara gününü gösteren yaza... diyeceğim ama beni bile akp'li ilan ettiyse ne gözlem gücü, ne okuduğunu anlayan bir yapısı vardır. Sadece akp'li yazar avına çıkmış ama birçok kere baltayı taşa vurmuş yazardır.
ekşi'de sallanmayıp burada miyavlayan yazar. bize ne lan ekşi de hesabın varsa denyo. ekşi sözlüğün formatını yazarken senin gibi ezikleri eleme düşüncemiz vardı. ama değişmiş demek ki.
ağır troll olmaya çalışan güruh.
edit:özür dilerim bayan olduğunuzu yeni öğrendim ama bayanlığında bir ağırlığı var lütfen asil bir bayan gibi davranın saygılar.
kim olduğunu bilmediğim ama şu anda tescilli şakirtler tarafından saldırıya uğramakta olan kişi. kendisine şakirtlerle olan mücadelesinde başarılar dilerim.
kurban kesen yazarlardan et payı almak için imana gelmiş gibi yapan dümenci fırıldak yazar. bunun şu halini görünce ateist Nuri abinin kurban payıyla rakı alemit yaparken ters dönüp ahirete direk geçiş yaptığını hatırladım. o da inananları oyuna getirmişti. *