28 yaşında sarışın çekici bir bayandır. daha önce kısa bir evlilik yapmış. sürdüremeyince boşanmış. çoluğu çocuğu yok. Tek başına yaşıyor. (kendisi anlatmıştı)
Nick altıma gelip akpli ve türbanlı yazar deyip kaçıvermiş yazar. iadei itibar yapmalı o zaman. Bak şekerim, her gördüğün sakallıyı deden sanma sen. Öyle bilip bilmeden gelip nick altı sıçma, yoksa yanlış yere toslarsın. ideolojik anlamda zıt olabiliriz ama hiçbir siyasi görüş belirtecek yazım olmamasına rağmen nasıl bir kıvrım sistemin var ki, bok atar gibi akpli ve türbanlı olarak yaftaladın, sorarım sana.
(#21485034)kendini google ve net dehası olarak kabul ediyoruz.
insan diye bişey sorduk götü kalktı. zaten bu günlerde kime ne yapsam göt kalkması derdine yakalanıyor.
kaale alıp samimice bir şey sormaya kalkışmayın. normal muhabbetlik olgunluğu olmayan sivilceli ergendir. benden demesi.
nickaltını bu vesileyle gördüm. amacı nickaltı yapmakmış anlaşılan. al bu da benim katkım olsun.
$u ülkede bitane düzgün adam bizi bulmaz. diyorum ki link var mı? diyor ki var. e ver diyorum demez mi tembel herif twitter'dan bul? ulan madem var niye vermiyorsun? hadi vermiyorsun niye twitter'dan bul diyorsun? hadi twitter'dan bul diyeceksin onu diyeceğine link atsan bir insan sevindireceksin. bu kadar lan neyse. ağzımı bozmayacağım. suçlu biz oluyoruz.