Ayy, ismini görünce ağzımın suyu aktı. Hataylı oda arkadaşım vardı o getirirdi valla efsane bir şey canım çekti. Yok mu sözlükte hayırsever hataylılar ya.
buradaki insanlar 39 derece sıcakta baharat karışımı yapıp avuç avuç yiyor. O yüzden baharattan daha nice yiyecekler türetebileceklerini hayal edemiyorum.
Birazdan yapmaya çalışacağım daha önce bir kere yediğim dehset'ül vahşet.
Haydi dualarını esirgemeyin esirgerseniz heba olur unutmayın hüzünlü keklerim, günaydın.
felaket lezzetlidir. yanında bir de tereyağlı ciğer kızartması ve soğuk köpüklü ayran olacak ohhh mis. tadından yenmez. araplar bu işi biliyor arkadaş. bir de yemeğe kürek misali avuçlarını daldırmasalar daha da iyi olacak ama neyse tercih meselesi.
Et veya kaliteli malzeme almaya gücü yetmeyen yoksul halkın, kuru hamuru sadece salça, soğan ve baharatla tatlandırarak midesini bastırmak için uydurduğu, şimdilerde ise "yöresel lezzet" diye romantize edilen o buram buram fukaralık kokan karbonhidrat avuntusu.