beşiktaş

entry19538 galeri2133 ses2
    18475.
  1. Kalede aboubakar olaydı karbon çekmiş olacaktı ama neyse. Beşiktaşlı tebrik eder kadıköy galibiyeti sayılarının artmasını temenni ederim.
    0 ...
  2. 18474.
  3. 18473.
  4. şu dakikadan sonra derbi galibiyetini geride bırakmalı. takım disiplini daha iyiye gidiyor. bozmamak lazım.
    3 ...
  5. 18472.
  6. fenevlilerin başlık altında ağladığı, genelde 10 kişi kadıköy' de fener sever efsane.
    3 ...
  7. 18471.
  8. Sergen Yalçın tam bir Anadolu takımı yapmış tebrik etmek lazım. ilk 5’e girer. Evet.
    0 ...
  9. 18470.
  10. 10 kişiyken bile efsane goller atabilen takım.

    Saygılar.
    3 ...
  11. 18469.
  12. Maziyyi hatirladım.
    Geliyor geliyor fener kocan geliyor diye az bağırmadık.
    3 ...
  13. 18468.
  14. hakeme rağmen bugün feneri kevgire çevirdi.
    7 ...
  15. 18467.
  16. Takım olarak sizi üzse de vazgeçmek zordur. Semt olarak ise istanbul’un en beğendiğim yerdir. Baya kalabalıklaşmaya başlasa da corona sebebiyle bir nefes aldığını söylemek mümkün.
    1 ...
  17. 18466.
  18. çöp takım. en balık 7 haftasında 10 puan toplayabildi. 2 hafta üst üste hem fenerbahçe hem başakşehirle maçı var. hemen ardından gol makinesi alanyaspor ile maçı var.

    daha galatasaray ve trabzonsporla da oynamadı.
    2 ...
  19. 18465.
  20. inşallah dusmeyiz bu sene.kadro çöp.
    1 ...
  21. 18464.
  22. Kaleci transferi yapmayıp koca sezonu çöpe atan takımım. Biri as diğer yedek iki kalecisini toplasan kendilerinden sonra gelen en vasat kalecinin eldiveni etmez.
    Hani şaka için takılmak için söylenir falan ama ciddi ciddi bu takimin as ve yedek kalecisini halı sahada takımıma almam.
    1 ...
  23. 18463.
  24. Gençlere fırsat vereceğiz diye kalede iki tane kova bulunduran takım. Kusura bakmasınlar ama kaleci falan değil özellikle o Ersin. Evet.
    2 ...
  25. 18462.
  26. Neden hala sergen Yalçın'ı kovmuyorlar anlayamıyorum. Getir aykut kocaman'ı işte.
    0 ...
  27. 18461.
  28. Bu yıl şampiyonluk beklemedigim takımım. Ama yine de desteğe devam, sevinmek için sevmedik.
    0 ...
  29. 18460.
  30. zannetme sana dargınım,
    ben yine sana vurgunum.
    1 ...
  31. 18459.
  32. 18458.
  33. 18457.
  34. 18456.
  35. BATAR DiYENLER var da zaten batık halihazırda. muhtemelen toplum baskısı yüzünden haciz koymuyor alacaklılar. (futbolcular hariç, onlar fifaya gidiyor) trabzon galibiyetine gelince... boyd'un hayatında bir kere tesadüfen atabileceği golün trabzonspor'un folloş defansına denk gelmesi. komedi bir penaltı ve kırmızı ile trabzonun maçta ipinin çekilmesi. sonraki maçlarda zaten gerçek beşiktaşı gördük.
    0 ...
  36. 18455.
  37. bu futbol ve bu mali yapı ile batar.
    1 ...
  38. 18454.
  39. konya'dan 4 şamar yedi ahahahahaha.
    0 ...
  40. 18453.
  41. Allahını seven defansa gelsin.
    0 ...
  42. 18452.
  43. 4 de geldi,hadi bakalım.kumede kalırsak iyidir.
    0 ...
  44. 18451.
© 2026 uludağ sözlük