beşiktaş

entry19538 galeri ses2
    18514.
  1. Haklı bir galibiyet almışlardır. Bir Galatasaray'lı olarak tebrik ederim.
    Deli danalar gibi Sevinen fb'liler:
    Beşiktaş'ın kendilerine de Kadıköy' de sapladığını unutmuşlar. Hem size tersten 4 posta atmışlardı.
    Biz düzden 2 tanecik yedik.
    5 ...