Ligin hiçbir zaman garantili bir yanının olmadığını ilk yarısını açık ara lider kapattığı sene doğranarak öğrenmiş bir kulüp.
Ama fener öğrenemedi mesela,
Cimbom d öğrenebilmiş değil, gerçi Cimbom bir şekilde şampiyonluk garantisini alıyor bir yerlerden, herkes nasıl olduğunu biliyor.
Hiç beklemediğim şekilde lige çok iyi giriş yaptık,
Allah devamını getirmeyi nasip etsin,
Gerçi bu sene çok sakatlık yaşayacak gibiyiz ama hayırlısı artık.
ligde allah'ın hikmeti çalınmayan faulleri, verilmeyen kartları bir anda şampiyonlar liginde verilmeye başlanmış takım. çek oradan bi türk hakemi, üç büzükler şov yapacak.
Yavşakların ağzına yakışmayan isim.
Son 14 maçı söyleyip öncesinden bahsetmezler ama gsnin 30 yıl önce aldığı kupayı derler, ne yaptılar acaba sonrasında?
Avrupa'ya gönderdikleri futbolculardan kaç tanesi başarılı oldu?
im'para'torları ne gibi bir başarı gösterdi?
Tugay Kerimoğlu haricinde kim var?
Torinolu Şaban?
Tek derdiniz dünkü maçta Dortmund 5 atar diye 4+ oynadınız kuponlarınız yattı, o yüzden daha fazla sinir oldunuz.
Götünüzde patladı kuponlarınız.