ulan hiç birinizin konuşacak, kıs kıs gülecek hali yok. ülke futbolu (varmıydı?) dibe vurmuş bunlara hala birbirine geçirme derdinde. giren hepinize giriyor farkında değilsiniz.
Kazandıkça rakiplerini kudurtan kulüp.
En fazla kuduran da sarı kırmızılı takımın taraftarı.
Evet, Sergen Yalçın'ın atılması doğru karar.
Evet, josef'in hareketi kırmızılık.
Ama rakibin penaltısı verilmemiş, nizami golü verilmemiş gibi akla ziyan iddialar hep cimbomdan çıkıyor.
insan verilmeyen penaltımız için doğru karar derken utanır,
O zaman fenerin geçen maçındaki pozisyona da penaltı demeyeceksin.
Kısaltması bjk olan , siyah beyaz renklere sahip bir takımdır. En son , bir arkadaşımın isteği ile tuttuğum takımdır. Sonra da futbolda takım tutmayı bıraktım.
sürekli mağduru oynayıp sürekli ağlarlar. haksız bir şekilde kazandıklarında ise "renkliler" diye çemkirirler. rakibin 3 penaltısı bile yendiği zaman utanmadan çıkıp yediğimiz golden önce faul vardı diye algı operasyonu yaparlar. kısacası cincondan bile bir tık fazla ağlak olan bir takımdır.
13 eksikle ve yedek kadroyla çıktığı şampiyonlar ligi maçında öyle birilerinin beklediği gibi 5-6 tane yemeyerek çeşitli hevesleri kursakta bırakmış olan futbol takımı. Sakatlar elbet düzelecek, o zaman göreceğiz ne olacağını.
Sezon sonu da başka hevesleriniz kursağınızda kalacak, sizin için güzel prova oldu bu akşam o açıdan.