beşiktaş

entry19538 galeri2133 ses2
    1569.
  1. fenerbahçe'yi zamanında kalecisi bile olmadan kadıköy'de çimlere gömmeyi başarabilmiş takımdır. ferrari, nobre mühim değil. kalede bir tane adam dursun yine yeneriz feneri evelallah.
    7 ...
  2. 1570.
  3. fenerbahçe maçı öncesi 8 sakat oyuncuyu duyunca biraz düşünmeme sebep oldu. zira ligin ilk yarısında ferrarisiz oynadığımız maçlarda gerçekten zorlandık onla da kalmayıp yenildik. ibrahim toroman son zamanlarda da formunu tutturmuştu en çok onun koyacağı düşüncesindeyim.
    kahveci, tabata, nobre bunları zaten siktir et. özet olarak fenerbahçe maçında çok zorlanmayız. taraftar haftalar öncesinden havaya girdi, takım da bu havada ise fenerbahçeye koyup işi bitiririz.
    5 ...
  4. 1571.
  5. 1572.
  6. 18 nisan 2010 tarihinde fenerbahçe ile beşiktaş arasında yapılacak olan istanbul derbisinde galibiyeti alacak olan takımdır.
    8 ...
  7. 1573.
  8. 29 haftada 33 gol atabilen takımdır. beşiktaş'ımız sezon sonunda 50 golle şampiyonluğa teğet geçecektir. umarım fenerbahçe'ye yeniliriz ve elinkiyle gerdeğe girme durumundan kurtuluruz.

    beşiktaş'ımızı başka takımların puan kayıplarına mahkum eden zihniyete selam olsun!
    3 ...
  9. 1574.
  10. erkenden heyecana kapılan holiganlara sahip takım. ayrıca sözlükteki holiganlarının daha maçın oynanmasına 1 hafta varken rakip takım taraftarları için kullandıkları ''it, köpek..'' vs.. gibi kelimeleri de aslında seviyelerini çok net bir biçimde gösteriyor. gitsinler boklarıyla oynasınlar ne bileyim, bütün var olan deliklerini parmaklasınlar. ama bizim gönül verdiğimiz takımımızı pis ve yavşamış ağızlarına almasınlar (!)
    5 ...
  11. 1575.
  12. Sokaklarında dolaşırken, bir başka dünyanın olmadığını düşündüğün bir yerdir. Öyle hissettirir çünkü. Renklerini giyindiğinde de aynı his dokunur ruhuna. Benzeri yoktur, başka bir ihtimali de!
    10 ...
  13. 1576.
  14. rıdvan dilmen'in hakkında çok güzel bir tespit yaptığı kulüp.

    --spoiler--
    beşiktaş’ın mücadelesi ve özverisi yine dört dörtlüktü. dikkat ederseniz taraftar da hemen hemen hiçbir gün oyunculara tepki koymuyor. çünkü taraftar bu işi biliyor. beşiktaş takımı iyi oynamasa da iyi mücadele ederek kalpten oynadığını taraftara gösteriyor. böyle olunca da sonuçlar fazla önemsenmiyor.
    --spoiler--

    aynı zamanda ntvspor muhabiri hakan gündoğar'ın hakkında twitter'da şöyle bir tweet yayınladığı takım;

    --spoiler--
    * beşiktaş çok bomba bir isimle yeni sezon için anlaşmak üzere.isim açıklandığında yeryerinden oynar o kadar söylüyorum ...
    --spoiler--
    3 ...
  15. 1577.
  16. ölünceye kadar sevecegim takımım.vazgeçilemeyen sevdanın adıdır beşiktaş,kalabalıklar içinde yanlız olmakdır beşiktaş,karanlık günlerde aydınlıga tutunabilecegin daldır beşiktaş,çocuklarıma bırakacagım en büyük miras'dır beşiktaş,ne fb burjuvazisi ne gs aristoktatisti halkın ta kendisidir beşiktaş,Şerefin'le oyna Hakkı'nla kazan felsefesinin takımıdır beşiktaş,endüstüriel futbolun karşısındaki son barikatdır beşiktaş,son holiganın kalesidir beşiktaş,
    ne iç nede dış düşmanlarına karşı yıkılmayacak direnişdir beşiktaş
    ne medya ne federasyon engel olabilecetir bu sevdaya
    çünkü;
    asıl olan hayat'dır,hayat'da Beşiktaş'dır.
    5 ...
  17. 1578.
  18. tribünleri küfürden temizleyeceğim diye samimiyetsiz, iç boş çıkışlar yaptıktan sonra bir futbol federasyonu üyesi (levent kızıl) hakkında bir başkasına (mahmut özgener) küfürlü mesajlar yollayan, daha da kötüsü yedği halt meydana çıkınca ettiği lafın arkasında duramayan bir adam tarafından yönetilen spor kulübü.

    başkanı böyle olan takımın taraftarı nasıldır siz düşünün!...

    yazık valla!...
    3 ...
  19. 1579.
  20. başkanı kendi takımlarının başkanlarının melek oldugunu düşünenlerce eleştirilen kulup.başakanı boyle olan takımın taraftarı o başkanı stada gelmesine mani oluyor,bol keseden atıp tutmuyor,ama gel gör ki para denilen illet taraftarda yok.
    4 ...
  21. 1580.
  22. süleyman seba ve serdar bilgili gibi iki beyfendi insanı ana avrat söverek yönetimden uzaklaştırıp hak ettikleri tipte bir başkana kavuşan taraftarların desteklediği kulüp.

    başka da bişey değil!..
    5 ...
  23. 1581.
  24. fenerbahçe'yi yenmesi durumunda bu haftadan bursa takımını şampiyon yapabilecek kendisinede cl yolunu açabilecek asil kulüp.
    3 ...
  25. 1582.
  26. fenerbahçeyi gördükçe daha çok sevdiğim biricik takımım.
    7 ...
  27. 1583.
  28. taraftarları olan melislerin çok sempatik ve şereflice ağladığı ve hala şereften bahsettiği takım...

    Körler galiba. izlememişler maçı.
    3 ...
  29. 1584.
  30. taraftarı fenerbahçe'ye yenildiklerine değil süper ligde bu kadar rezil hakem ve futbolcuyu aynı maçta rakip olarak gördüklerine üzülmüş, kızmışlardır.tabi bunu fenerbahçelilerin anlaması beklenemez, sevinsin garibanlar.
    4 ...
  31. 1585.
  32. taraftarı olduğum için bu gün bir kez daha allah'a şükrettiğim şerefli kulüp.

    bembeyaz mazine, tertemiz geçmişine hayran olduğum beşiktaş!!!
    7 ...
  33. 1586.
  34. süper ligin en kıskanılan takımı.
    7 ...
  35. 1587.
  36. 1588.
  37. fenerbahçe ile oynadığı son 11 maçın 8ini kaybetmiş, hepsini de hakem hatasıyla kaybetmiş şerefli takım. her maçtan sonra bu kadar isyan edip bağıran taraftarı yanılmış olamaz değil mi?
    4 ...
  38. 1589.
  39. bütün pisliklere rağmen bu ligin en kaliteli takımı olarak kalacak olan takımdır. yenmiş yenilmiş bunlar şu noktada önemli ayrıntılar değildir artık. atacağı penaltı bir maskara tarafından sabote edilmeye çalışılıyorsa ben bu takımın aldığı mağlubiyetten gurur duyarım.
    6 ...
  40. 1590.
  41. gerizekalı antu forumları üyesi bu takım taraftarı ile dalga geçtiğini sanar. gerizekalı acaba bugün oynanan fenerbahçe beşiktaş maçı için mi söylendi o ?

    (#7842416)
    4 ...
  42. 1591.
  43. fenerbahçeye yenildiği için bir galatasaraylı olarak değil; böyle saçma sapan bir maçta, hakemin de zıvanadan çıktığı böylesi bir maçta yenildiği için üzüldüğüm takım.
    4 ...
  44. 1592.
  45. 2009-2010 sezonunda yüreğiyle mücadele eden futbol takımı.

    bir beşiktaş taraftarı olarak seslendiğimsin,
    asla çirkefleşmeden, haysiyetiyle, gururuyla, gönülden mücadele eden beşiktaş.

    savunmada oynadığı topla adeta gözümüzün pasını silen matteo ferrari,

    matteo ferrari ile birlikte savunmanın bel kemiğini oluşturan, yeri geldi mi golünü de atan, her daim yüreğini ortaya koyan çek kartal tomas sivok,

    geçen sezonun tamamında, arkası kesik kramponlarla mücadele eden ve gıkı çıkmayan bu sene de hocanın görev verdiği her yerde elinden gelen herşeyi yapan taraftarın sahada can bulmuş hali kaptan ibrahim toraman,

    oynadığı hiç bir futbolcuya karşı yenilgiyi hazmetmemiş olan, gencecik adamlar karşısında yılmadan mücadele eden, beşiktaş'ın ruh adamlarından emektar delikanlı deli ibo nam-ı diğer ibrahim üzülmez,

    yeri geldi mi en büyük eleştiriyi de alan ama daima efendiliğini ve profesyonelliğini bozmadan çalışan, türkiye'nin en iyi kalecisi olduğunu bir kez daha her maçta gözümüze çalan rüştü reçber,

    reklamda seslendirdiği "beşiktaş mücadeledir" cümlesini yaşam tarzı edinen, mücadeleden asla yılmayan, bıkmayan, sahada basmadık yer bırakmayan panzer fabian ernst,

    alındığı zaman ortaya çıkan tüm tartışmalara her maç nokta koyan görev adamı, efendi insan michael fink,

    karakartalın gol yükünü tek başına yüklenen, beşiktaş'a imza attığında gencecik bir çocukken bu koca bir adam olan, asla karakterinden ödün vermeyen, yeri geldi mi hata da yapan ama samimiyetinden asla şüphe ettirmeyen bobo,

    nereye konulursa konsun, candan mücadelesini her daim veren, kaç ciğer taşıdığını merak ettiğim ekrem dağ,

    ve yenildikleri maçlarda, puan kaybettikleri maçlarda bile sahada verdikleri mücadeleyle taraftarına kendini alkışlattıran, göğüslerinde taşıdıkları armaya sonuna kadar laik olan, futbol ahlakları ve insanlıklarıyla, efendilikleriyle gönüllerimizde yer eden; kimi haysiyet yoksunu, insanlık dışı hareketler yapan futbol sporunu icra eden insanların yanında bir pırlanta gibi parlayan karakartallara,

    bu yola baş koymuş bir beşiktaş taraftarı olarak siz değerli kardeşlerime teşekkürü borç bilirim.

    biz ki ne yüreksiz oyuncular gördük, sahaya ayak basmaya mecali olmayan oyuncular,
    ve biz ki ne oyuncular gördük ki yüreğini ortaya koyan, eşitlik umuduyla mücadele eden ama hakkı çalınan.

    ve biz ki ne hocalar gördük işine gelmeyince kuyruğunu kıstırarak kaçan, bizleri yarı yolda bırakan, düştüğümüz çukurlardan bizleri çıkarmayı asla başaramayan.

    o yüzden büyük hocam mustafa denizli, sana da teşekkür ederim. yeri geldi eleştiririz, yeri geldi takışırız. herkes hata da yapar, sende yaparsın. ama bize kattığın, bizi en dibe vurduğumuz anlarda bile yürek aşıladığın için teşekkür ederiz.

    biz beşiktaş taraftarı yeri geldi seba başkan'la birlikte "şerefli ikincilik"leri yazdık gönül kitaplarına.

    biz neticeden evvel haticeci olduk,
    ve bizim için, ortak aşk için savaşanları asla unutmadık.

    koskoca bir sezonu alnımız dik, aşkımız pek bitirirken,
    geleceğe umud açarken, hatıralara girdiniz hepiniz.

    tek cümleyle minnetin en güzel tasviri sizlere olsun,
    hakkımız size helal olsun.
    19 ...
  46. 1593.
  47. 18 nisan 2010 tarihinde fenerbahçe ye 1 - 0 yenilen takımdır.
    3 ...
© 2026 uludağ sözlük