bütün pisliklere rağmen bu ligin en kaliteli takımı olarak kalacak olan takımdır. yenmiş yenilmiş bunlar şu noktada önemli ayrıntılar değildir artık. atacağı penaltı bir maskara tarafından sabote edilmeye çalışılıyorsa ben bu takımın aldığı mağlubiyetten gurur duyarım.