sezon başından beri fair play liginin lideri olan kulüp , lakin son iki haftada beşiktaş futbol takımının dışında gelişen olaylardan dolayı ( aziz yıldırım , mhk , hüseyin göçek , bünyamin gezer , serkan gencerler vs ) bir hayli puan kaybedeceğimiz aşikar.
topu kendi sahasında oynayarak, karşı kaleyi gördüğünde okyanusta kaybolmuş gemicilerin "kara göründü" naralarına benzer sevinçleri duyulan bir takımdır. 31 maçta 42 gol atarak (6 gol ankaraspora) ligin ilk 6 sında olan ekipler içinde en az gol atan ekiptir.
lig 13. sü kasımpaşa'nın bir 48 gol attığı bir sezonda kendini bu ülkede büyük takım diye lanse bir futbol takımının bu kadar korkak ve geriye yaslanarak top oynaması harcanan o kadar paranın nereye gittiğini bizlere sordurmaktadır.
milyon dolarlık eşşekler almak ya da bu milyon dolarlık eşşekleri güdecek bir eşşek çobanı bulmak değil sorun.. sorun büyük takım olmayı bilen ya da büyük takıma yakışır çobanlık yapacak isimleri bulmak.
şu dakika itibariyle şöyle bir bakalım.. geçen sezon başında beşiktaş'ın başındaki hoca takımını lider olarak birakıp gitti. ve beşiktaş geçen sezon biraz şansının da yardımıyla son haftalarının bu sezon gibi oynadığı bir ligi şampiyon olarak kapadı.. lakin oynanan futbola dair yorum pek azdı...
bu sezon bakıyoruz ligin ikinci devresi ile beraber liderliği eline alan geçen sezon beşiktaş'ın hocalığını yapan ertuğrul sağlam önderliğindeki bursa adım adım şampiyonluğa giderken bir yandan da oynadığı futbolla taraflı tarafsız herkesin takdirini topluyor...
şimdi sormak lazım birilerine...
büyükken herkesin gözünde küçülmek mi zor yoksa kimse tarafından iplenmeyen biriyken herkesin takdirini toplamak mı?
Üzerimde yarattığı çekim anlatılamaz olan spor kulübü. oyle ki bir maçına gidebilmek adına telefonumu sattığım günler olmasına rağmen takım gözlerimin önünde 3 gol yediğinde dahi paramın karşılığını alamadım diyemiyorsunuz. çünkü para o an pes 2010 da c.ronaldo'yu savunmaya çalışan sabri sarıoğlu görevi görüyor.
kalabalık aileler, topluluklar içinde olsakta, herkesin tekil hayatlar sürdüğü şu dünyada, iyi günde, kötü günde sevdası beni asla terketmemiş ve etmeyecek iki kişilik mutluluğum.
yıldırım demirörenin beşiktaş duruşu diye diye öyle bir duruş bırakmadığı takım neredesin Süleyman Seba takımımız kimlerin elinde
Adam diyor verdiğim parayı geri alacağım beşiktaşın en başındaki adam para davası yaparmı ya yaptığın onca aptalca transfer del bosque ye giden onca para beşiktaşın en yukarında olmanın değeri para ile ölçülür mü bjk ye başkan olmadan seni kim tanıyordu .
''16 yaşındaki bir delikanlı bir kızla olan buluşmasında ne kadar heyecanlanırsa, bir yakını ameliyat olan kişi, doktorun içerden çıkıp müjdeyi getirmesini nasıl beklerse, mezuniyetine tek ders kalmış bir öğrenci, imtihan sonuçlarının asılmasını ve geçtiğini görmeyi ne biçim düşlerse, yeni baba olmuş bir genç, çocuğunun bir gün konuşup evin içinde koşturmasını niçin arzularsa;
Kara Kartallı formaları giymiş 11 kişinin stad tünelinden sahaya fırlayışını ben de o duygularla bekliyorum her seferinde. Seyretme imkanı bulamadığım Şeref'leri, Baba Hakkı'ları, Çengel Hüseyin'leri birer efsane kahramanı gibi dinleyen ben, Sanlı'sını, Nazmi'sini, Mete'sini seyredebilmek için Ankara gecelerinde 19 Mayıs'ın kapılarında sabahlayan ben, bizleri güldürdükçe Rasim'in, Atakan'ın, Şaban'ın yanaklarından öpmek için göğsünde dayanılmaz ateşler yanan ben, üstelik nüfus kağıdımda istanbul-Beşiktaş yazılı olma şerefini de taşıyorum.
Ama bazen stadı boynu bükük terk ettiğim de oluyor. O zamanki hislerim, randevu verdiği kızın gelmemesi, doktorun ameliyat odasından kötü haberle çıkması, kalan tek dersin yine başarısızlıkla sonuçlanması ya da bebeğin kötürüm ve dilsiz olduğunu öğrenmesi ne ise bir kişiye, bana da öyle.
Ne olur, artık kızlar gelsin buluşmalara, hasta iyi olsun, tek dersten geçelim ve bebek yürüsün, konuşsun kısaca adam olsun.
Tanrı herkese, Beşiktaş'lı olmak değil, Beşiktaş'lı olabilmek şerefini bağışlasın. ''
Çarşı zihniyeti yüzünden saygımın bittiği camia. Beşiktaşlılık duruşu vardır evet ama artık yok arkadaş. o zaman saygıda yok sempatide. Beşiktaşlılık duruşu anarşi değil beyefendilik ve centilmenliktir.
bu sene tek başarısı manchester united'ı yenmek olan takımdır. eğer son maçta bursaspor'a şampiyonluk maçını kaybederse bu sezon ki başarsını ikiye katlayacaktır.