Sevdalı yüreklerde beyaz sürgünler
Halayla,türkülerle sevdi bu kalpler
Yıldızlarlar tutuştu siyah beyazla
Marşlarımız ağlasın Kartal aşkıyla
Beşiktaş seninle ölmeye geldik..BEŞiKTAŞ
Gücüne güç katmaya geldik,
Formanda ter olmaya geldik,
Beşiktaş seninle ölmeye geldik.. BEŞiKTAŞ
Barbaros meydanında dün gibi sevdan,
Derin bir nefes çektik abbasağadan,
Bir umudum sensin anlıyormusun,
Hayat yaşanmıyor ki senle olmadan,
Beşiktaş seninle ölmeye geldik.. BEŞiKTAŞ
Gücüne güç katmaya geldik,
Formanda ter olmaya geldik,
Beşiktaş seninle ölmeye geldik. BEŞiKTAŞ
son iki (fenerbahçe ve cska sofya) maçlarında dikkat ettigim ve futbol bilgisi olan her taraftarın anlayabileceği bir nokta ortaya çıkıyor. beşiktaş ne kadar topa sahip olsa ne kadar pas yaparsa yapsın. gol atamadıgı sürece yani bitirici vuruş özelligine sahip futbolcusu olmadıgı sürece bu senede çok başarılı olması hayal oldugunu düşündügüm takım.
takım olarak defans yapmayı becerebilirse avrupa liginde ipi göğüsleyebilir. süper lig için şampiyonluğun en büyük favorisidir. ancak bunları söylemek için çok erken. önümüzde geçen senenin real madrid ve mancester city örneği var. yıldız almakla şampiyon olunsaydı...