taraftarımıza bir kez daha saygı duymama sebep olan maçı geride bırakmış güzel takımım. elinde bira bağdat caddesinde maç izler gibi duran fenevlilere kıyasla tabiri caizse, ortalığın amına koymuşlardır, her zaman olduğu gibi.
derbi maçta rakbini sahasına mahkum eden,
isabetli paslarda 400'e 180 üstünlük sağlayan,
topla oynamada %69'a %31 üstün olan,
maçı çirkinleştirmeden, iyi niyetle oynayan,
son dakikaya kadar pas yapmayı düşünen,
deplasmanda kapanmayan saldıran güzel takım.
bugun itibari ile 2 quaresma çalımı ve istatistikler sayesinde fenerbahçeyi yenmişcesine ve henüz çok şey ifade etmeyen derbi beraberliği ile havalara uçurulmuş takımdır.
ben kötü takım demiyorum ama ben bizi yendiklerinde şaşırmazdım ama şu an beraberlige sevinmelerine şaşırıyorum be sözlük.*
5-0 yenilecekken berabere kalmanın mutluluğuyla saçma sapan entryler giren taraftarlara sahip takım. (bkz: #9434377) yüzde 60 olmasın o kardeşim.ama düşündüm kadıköyde 1 puan da iyi bende beşiktaşlı olsam sevinirdim.