beşar esad

entry1791 galeri188
    1656.
  1. yav he. iran’ın götü yiyorsa Lübnan Hizbullah’ını soksun önce israil’e. Başkalarının fikirlerini cımbızlamayın. az kendi kafanızı çalıştırın.
    1 ...
  2. 1655.
  3. israille arası iyi olmadığı için indirildi. Yerinede eski ışidci israile yakın bir isim getirildi. Esad düştüğünde sıranın iran'a geleceğini iran biliyordu ve bu nedenle suriye'de esad'ı destekledi. Ki esad düşer düşmez israil suriye'de cirit atmaya başladı.

    Şara ile ilgili bir yorum:
    "Şuan bu it olmasa iran israile kara hareketi başlatmıştı!"

    https://x.com/TalhaACARLIOGLU/status/1933996316885205209

    https://x.com/ErkanTrukten/status/1933828050971423025
    1 ...
  4. 1654.
  5. Hayatta kaldığı için çok şanslı.
    Yoksa sonu Saddam Hüseyin veya Muammer Kaddafi gibi olurdu.
    2 ...
  6. 1653.
  7. "Herkes israil ile tokalaşmak için sıraya girmişken, israil ve onun yöneticilerine, tek başına kalma pahasına sırtını dönen Suriye devlet başkanı Beşar Esad.."
    https://galeri.uludagsozluk.com/r/2222365/+

    israil suriye'yi daha rahat işgal edebilsin diye görevinden uzaklaştırılan lider. iyi miydi kötü müydü bilemem ama israil ile arası iyi değildi. Kendisinin gidişinin üzerinden henüz çok geçmemişken israil'in suriye'yi bombalaması da bunu açıklıyor. Evet.
    1 ...
  8. 1652.
  9. Birgün Kasyun dağında acı kahveyi yudumlayıp Şam-ı şerifi seyrederken

    hey gidi Beşar diyeceğiz,ne dişli domuzdun sen.
    1 ...
  10. 1651.
  11. Abuzer Kömürcü için Erdal neyse Hafız Esad içinde Beşar o.
    1 ...
  12. 1650.
  13. sergilediği türk düşmanlığı babası hafız esad\'tan kendisine miras.
    2 ...
  14. 1649.
  15. Bunun da yakinda olum haberi gelir. Saddam, mubarek vs.. sonlarina bakinca cok da sasirtmaz.
    1 ...
  16. 1648.
  17. iğrenç bir hınzırdır kendisi. insanlara akla hayale gelmeyecek işkenceler yapmışlar. akıl alır gibi değil.
    2 ...
  18. 1647.
  19. israil’in köpeği, hain oğlu haindir. Emperyalist uşağına bak sen hele.

    https://x.com/tanertimurr/status/1869450879331627221?s=46
    0 ...
  20. 1646.
  21. 1645.
  22. Sünnilerin skip attığı, eli kanlı, zalim, onun bunun doğurduğu, şeytanın kölesi. Böyle verirler eline. Daha dur senin elim bir şekilde gebereceğin günleri de gösterecek Rabbim.
    2 ...
  23. 1644.
  24. Financial Times'tan çarpıcı iddia:

    "Beşar Esad 2018 ve 2019'da 21 farklı uçuşla Rusya'ya yaklaşık 250 milyon dolar nakit kaçırdı."
    2 ...
  25. 1643.
  26. iran lübnan, rusya ukraynayla meşgulken, israil tarafından tüm askeri birlikleri havaya uçurulurken, topuklamış devrik lider.
    https://www.youtube.com/shorts/hBpy_UzYeSk

    israil cihatçıları proxy olarak kullanıp tüm esad yanlısı askeri kalıntıları da yok etti.
    1 ...
  27. 1642.
  28. talimli rodok arbaletçisinin büyük sadak kanca temrenli okunu yemeyenlerin beğendiği devrik lider.
    0 ...
  29. 1641.
  30. bunun babası hafız esad da terörist başını (apo iti) suriye'de sakladı yıllarca. (1984-1999 yılları tam 15 yıl)
    şam'da özel ev tahsis etti ve suriye gizli servisi kapısında 24 saat nöbet tuttu.
    apo iti eşkiyalarını buradan yönetti yıllarca. türkiye defalarca istemesine rağmen teslim etmedi.
    en sonunda türkiye suriye'ye savaş ilan edecekti de tırstı apo itini sınır dışı etti, sonuçta teslim etmedi o.ç.
    işte bu namussuz onun oğlu.
    yüz binlerce vatandaşını ruslara öldürttü. bu adam bir de doktor.
    0 ...
  31. 1640.
  32. (#2591176) budur işte. Adam yerine koyup Ağırlayanlar utansın.
    0 ...
  33. 1639.
  34. 1638.
  35. Göt korkusundan kargo uçağı ile kaçmıştır.
    4 ...
  36. 1637.
  37. Devrik diktatör. Yerine gelen de başka diktatör. Gelen gideni aratacak gibi.
    1 ...
  38. 1636.
  39. 1635.
  40. suriye adamın zikinde mi ya paralarıda kaçırdı ölene kadar keyif yapar.

    --spoiler--
    Rejim istihbaratından Halid Beyye, Esad'ın ülkesini terk edip Rusya'ya kaçarken yanında 135 milyar dolar götürdüğünü söyledi.
    --spoiler--
    2 ...
  41. 1634.
  42. Esad savaşmadıki ülkeden elini kolunu sallayarak gitti.o en az 2 hafta önce gitmiştir rusyaya bence.yobazlara ülkeyi bıraktı yakında yobazistan olur ora.
    0 ...
  43. 1633.
  44. Sayın Beşar Esa neredeyse tüm dünya ona ve ülkesine karşıydı. Ülkesini emperyalistlere ve onlarca Batı'nın maşası cihatçı çetelere, kafa kesenlere karşı savundu ama Katil, Diktatör Esad oldu.
    0 ...
  45. 1632.
  46. --spoiler--

    yaşananlar ırakla aynı değil. ırak'ta şii-sünni-kürt çatışması vardı saddam düşerken. suriye'de çatışma yok az sayıdaki kürt teröristler dışında.

    --spoiler--

    mevzu daha taze kanka sen 1 ay sonra falan bir bak ne çatışmalar olacak ne çatışmalar. ıraktaki sünni şii kürt çatışamaları da kendiliğinden olmadı bilirsin. o ülke buna müsaitti o yoldan ilerlediler suriyede de başka kavgalar çıkartacaklar. suriyenin bir komşusu biziz ama bir komşusu da "israil" bunu unutmamak lazım olan her şey bop için yapılıyor. mevzu çok taze ama israil hemen suriyeye girdi tampon bölge ayağına. israilin "meşru" olarak ilerleyebilmesi için suriyede düzen değil düzensizlik lazım ışid boşuna çıkartılmadı zamanında. muhtemelen kısa zaman içerisinde israile gene "suni" saldırılar olacak suriye tarafından böylece israil "meşru" olarak şam şehrine kadar ilerleyecek. muhaliflerin yani smo nun israile karşı koyabilmesi mümkün değil..

    smo nun önemli bir kısmını oluşturan htş selefi bir örgüt biliyorsundur muhtemelen o yüzden "smo tek vücut olarak hareket ediyor" demek için erken. ortak düşman esad gitti eyvallah ama ya sonrası ? smo ortak bir lider çıkartıp demokratik bir seçim yapabilecek mi ? seçimin sonuçlarını tüm suriyeliler tüm smo kabul edecek mi yoksa yeni yeni muhalif oluşumlar mı çıkacak. yıllardır aklımız yettiğince anlatmaya çalıştık sürecin böyle olacağını ama maalesef bizim ülkenin yarısı bunu anlayamadı bir türlü. üstüne bir de biz muhaliflere esadçı falan dediniz durdunuz len. esad kesat umurumuzda değil bir ülke her ne olursa olsun "meşru" bir hükümet tarafından yönetilmek zorunda. öyle olmaz ise israil gibi abd gibi ingiltere gibi işgalci ve sömürgeci ülkeler bu ülkeleri işgal eder kimsede neden yapıyorsunuz diyemez. çünkü kılıfları hazırdır "ülkede yönetim demokratik değil biz oraya demokrasi götürdük" derler..
    1 ...
© 2026 uludağ sözlük