beş

    12.
  1. gripin in yeni albümündeki en güzel parçası.
    ve el emeği, göz nuru ile sözleri...

    yalnızlıktan unutuldu benim adım
    siz üzülmeyin ben alışığım
    kedim bile uğramazken evime
    çift kişilik yatak benim neyime
    dört işlemden ibaret parmak hesabıyla bütün hayatım
    eksildikçe saatler ömrümden artıyor gelecek telaşım
    anlattıkça bölmüşüm umutlarımı duvarlara çarpa çarpa
    uyandım saat üç, dört, beş bana hiç farketmez
    ne zaman çalınsa kalbim
    derler ki bir arkadaşa bakıp da çıkacaktık
    kalan umutlarımdan birini seçip hepsini hepsini hep kaybettim
    şimdi kendimden geri ne kaldı, ne kaldı, kimseler duymadı, sadece duvarlar ağladı
    düşün düşün hep bir sonraki adımı
    bu yüzden unuttum ben yaşamayı
    peşin peşin söyledim lafımı
    acımadan kanattılar yaralarımı
    13 ...
  2. 114.
  3. Sözleriyle beraber muhteşem olan şarkı.
    5 ...
  4. 25.
  5. "kedim bile uğramazken evime
    çift kişilik yatak benim neyime" kısmıyla inceden iç burkan şarkıdır.
    4 ...
  6. 28.
  7. gripin'in m.s. 2010 albümünün en güzel, en dinlenile şarkısıdır.

    "uyandım
    saat üç, saat dört, saat beş
    bana hiç fark etmez
    ne zaman çalınsa kalbim
    derler ki "bir arkadaşa bakıp da çıkacaktık"
    4 ...
  8. 71.
  9. güzel bir şarkı zira klip de fena değil. yaşlandırma olayında yalçın çakır'ın parmağı var mı merak etmiyor değilim.
    4 ...
  10. 20.
  11. Gripin'in m.s. 2010 albümünde yer alan en güzel şarkılarından biri 3 ve 4 ün devamı gibidir.
    tek başına albümü dinleme nedeni olabilir, bestesi kadar sözleri de çok güzeldir;

    yalnızlıktan unutuldu benim adım
    siz üzülmeyin, ben alışığım
    kedim bile uğramazken evime
    çift kişilik yatak benim neyime

    dört işlemden ibaret parmak hesabıyla bütün hayatım
    eksildikçe saatler ömrümden, artıyor gelecek telaşım
    anlattıkça bölmüşüm, umutlarımı duvarlara çarpa çarpa

    uyandım
    saat üç, dört, beş
    bana hiç fark etmez
    ne zaman çalınsa kalbim
    derler ki "bir arkadaşa bakıp da çıkacaktık"
    kalan umutlarımdan birini seçip
    hepsini, hepsini hep kaybettim
    şimdi kendimden geri
    ne kaldı, ne kaldı
    kimseler duymadı
    sadece duvarlar ağladı

    düşün düşün hep bir sonraki adımı
    bu yüzden unuttum ben yaşamayı
    peşin peşin söyledim lafımı
    acımadan kanattılar yaralarımı

    dört işlemden ibaret parmak hesabıyla bütün hayatım
    eksildikçe saatler ömrümden, artıyor gelecek telaşım
    anlattıkça bölmüşüm, umutlarımı duvarlara çarpa çarpa

    uyandım
    saat üç, saat dört, saat beş
    bana hiç fark etmez
    ne zaman çalınsa kalbim
    derler ki "bir arkadaşa bakıp da çıkacaktık"
    kalan umutlarımdan birini seçip
    hepsini, hepsini hep kaybettim
    şimdi kendimden geri
    ne kaldı, ne kaldı
    kimseler duymadı
    sadece duvarlar ağladı
    4 ...
  12. 112.
  13. Farklı hissettiren ve sözlerinin hepsi güzel olan bir gripin şarkısı.
    4 ...
  14. 109.
  15. her zaman olduğu gibi mükemmel bir gripin parçasıdır. adamlar bu işi beceriyor yani bu kadar hareketli melodinin içine yerleştirilmiş insanı hüzne boğan sözler... ayrıca kendimle en çok özdeşleşen parça da budur adamlar yazıp benim hayatıma armağan etmişler. teşekkür ediyorum. hala dinlememiş olan varsa bu da size kıyağım olsun...

    https://m.youtube.com/watch?v=DSGJ7zVpBp0
    3 ...
  16. 45.
  17. mükemmel şarkı.

    ilk çıktığında aşırı fazla dinlerken, bıkıp bir süre sonra dinlemek istemeyeceğimi sanardım, ama yanılmışım. her an kendini dinlettirebilme potansiyeline sahip. serinin önceki şarkılarından daha güzel bütün olarak düşünüldüğünde. ama asla dörtteki kadar vurucu, yıkıcı etkiye sahip değildir.
    3 ...
  18. 36.
  19. modası geçmeyecek bir şarkıdır;çünkü her zamana...zaman zaman herkese uygun bir parçadır.
    2 ...
© 2026 uludağ sözlük