Az önce konuk çocuklarla beyaz'ın sohbet ettiği esnada, küçük bir kardeşimiz "burdan aileme selamları gönderiyorum" dediğinde salondan kahkaha sesleri yükseldi.
Sebebi ise o muhtemelen 12-13 yaşındaki küçücük çocuğun doğup büyüdüğü yöremize ait şivesiydi.
Siz üniversiteli olmuş, Türkçe'yi güzel konuşmayı öğrenmişsiniz, ama insanlığı öğrenememişsiniz. Size bir insanın konuşmasına, kıyafetine, tipine gülünmeyeceğini öğretemeyen, ama Beyaz show'a tur düzenlemeyi akıl eden okulunuzu sikeyim.
avrupa yakası, yalan dünya ve diğer komedi dizilerindeki şivelere gülenlerin beyaz show seyircisinin bir çocuğun şivesine gülmesini eleştirdiği program.
biraz samimiyet.
seyirci gencligin çogu katıksız oç dur.ulan 10-12 yasında köyünden dısarı cıkmamıs cocuklarla resmen alay etti ibneler.sırf sive farkı var diye insanla dalga gecilmez.
Her hafta kendini tekrarlayan program, film çek beyaz'a gel, albüm çıkar beyaz 'a gel, bi de Line belası çıktı artıkın bırak Beyaz 43 yaşına gelipte futbolu bırakmayan forvet gibisin.
Yillardir zevkle izledigim bir program. Beyazit ozturk ise turkiyenin en samimi en sevecen insanlarindan biri. Bundan sonra da yayinlandigi muddetce her cuma aksami izleyecegim zevkle... iyi vardir kendileri.
füturistik ablanın orda amacı ne allah aşkına. 3-5 sene önce olan teknolojileri önümüzdeki 9-10 sene içinde olacağaından bahsediyor. uzaktan eğitimden bahsetti mesela türkiyenın en dandık okulları bıle uyguluyor, google glass'ı getirip kayıt yapan gözlükten bahsediyor. o gözlüğü geçen sene yurtdışından bir arkadaş getirdi bana eş dost takıp fotoğraf çektiler. şuan kımse kullanmıyor bıle. bir an dedim çok hızlı bir çağda mı yaşıyorum? farklı dunyalarda mıyız onunla?
bide necisin sorusuna fütüristiğim dedi. futursuzca güldüm.
hiç izlemiyorum, yıllardır izlemiyorum diyenlerin bile her cuma acaba bu hafta konuklar kim diye baktığı program. alternatifi yok arkadaş ne yapsın millet.
sükekli izlemek kekeme yapar. candan erçetin atışmalarını beğendim.uzun zamandır böyle keyifli gümemiştim.
candan iki bir öndedir cevap güzeldi ama candanın cevapları daha mükemmel düşünülmüş beyazcığım .
iyi bir kapak olmadı .
Severek izlenmiyor artık, Beyazıt Öztürk'e sonsuz saygım var ama her laftan espiri yapmaya çalışması çoğu zaman hüsran oluyor. Birde artık öğren şu ingilizceyi be abi 20 sene oldu.