Sorsan herkesin burun kıvırdığı eleştirdiği programdır ama her nasılsa her cuma stüdyosu tıklım tıklım doluyor. Peki nerde okuyor bu üniversiteli gençlik? sadece stüdyoyu doldurduklarında görüyoruz.
Wesley Sneijder'ın kuliste olduğunu söyleyip, stüdyoda ve ekran başında izleyenlerde bir beklenti yaratarak, rating kaçakçılığı yapan şimbilli talk show.
bir beşiktaşlı olarak, ekran başında bekliyorum bakalım.
yarattıkları beklenti doğrultusunda, çıkıp iki tur dönmezse, daha da izlemem seni şimbilli Beyazıt.
şimdi sneijder in eşinin hediye ettiği formaya karşın alex forması neyin nesi.
gerçekten eziklik. şaka, komik hiç değil.
berbat bi hal aldı program zaten. bir de yapılan bu saçmalıklar...
aileme, "Beyazıt Öztürk,Halil Sezai,ilker Aksum bunlarda bizim Anadolu Üniversitesi çocuklarıdır uyandırayım." şeklinde havamı atarak izlediğim programdır.
sniejder'in eşi latin kökenli olduğu için ispanyol aksanıyla konuşuyor. normaldir. zira ispanyolca'da r'ler falan yenilir yutulur cinsten ağızdan çıkar.
Linet'in bülent ersoy kostümüyle katıldığı program. Halil sezai bugün ismail yk'yı andırıyor. Linet'le birlikte isyan etmekteler. O abladaki ses de hiç gitmedi 'isyan'a. Söylerken kusacak sandım.