ya tamam beyazı seviyorum, esprilerine gülüyorum ama şu fenerbahçe muhabbetinden artık çok sıkıldım. yahu fenerle ilgili bir şey olsun hemen fener marşı çalınıyor. başka takımlarla ilgili hiç bir şey yok. hele şu son programda sneijder in eşine alex forması hediye etmek ne alaka. gerçekten bağlantı kuramıyorum ne alaka. sneijder in üstünden rating yapıp feneri araya sokmak acizliktir. işte galatasarayın fenerden büyüklüğü böyle çıkıyor ortaya. bizim getirdiğimiz adamın eşini programa çıkarıp rating arıyorsun. bir de sanki bir tek fenerliler izliyor programı. öyleyse fb tv den yayın yapın kendi kendinize.
edit: ezik fenerliler eksilemeye başladı.
Uzun yıllardan beri severek izlediğim, beyazıtın müthiş performansıylada ailecek izlenebilecek,
herkesin seyir zevkine tek tek hitab edebilen yegane show programlarındandır..
Hatta yeganesidir.
yolanthe cabau' nun sneijder forması hediye etmesi normal de, beyaz' ın alex forması hediye etmesi hiç normal değil. alex' in karısı mısın ey beyaz ? nedir bu yampeşlik ?
çıkardığı ukranya lı hatunun neden orda olduğunu birtürlü anlamadım.
arkadaş amaç göt bacak göstermekse sadece cıbıl hatunları diz oraya kap reytingi.
amaç muhabbetse sohbetse adam akıllı 3 4 konuk çağırıp konuş.
bu gece romantik komedi 2 filminin oyuncu kadrosu ve ferhat göçer'i konuk etmiş talk show programı.
ayrıca o ukraynalı valeria nasıl birşeydi arkadaş! aynı barbi bebek gibiydi. kızlardan soğudum o kadar yani. beyaz'da yine esprileriyle kırıp geçiriyor, tutabilene aşk olsun.