bu gece için bitmekte olan program ve murat cemcir ile tek kelime konuşulmadı. ne biçim bir program! doğrusu ne biçim programsız bir program... doğrusu adam akıllı hiç bir konukla konuşulmadı. en çok konuşan gökseldir heralde. o da söylediği şarkılar sayesinde.
beyazıt öztürk'ün bu hafta da kendi dizisinden* 2 oyuncuyu konuk aldığı program.
yahu bokunu cıkarmak dedikleri sey cidden bu olsa gerek, kendi dizinin reklamını yapmanı anlarım ara sıra ama her hafta da göze sokarcasına yapılmaz be arkadaş. bitiriyorsun kendini.
Yine yeni yeniden demet akalın'ın konuk olduğu program. Sürekli takip ettiğim bi program olmamasına rağmen Ben bıktım bu kadını bu programda görmekten lan. Başka insan mı kalmadı? Gece gece vakit geçirelim dedik, ona da bu kadın denk geldi.
beyaz'ın bu gece itibarıyle gözümden düştüğü program. demet akalınla aynı şarkıyı söylemeye karar vermişler lan. vallahi pes. ayrıca demet akalın yakın planda ne çirkin be!
eskisi gibi fazla tat vermeyen programın %70 ni vtrlerle geçiştiren talk show programı. ayrıca beyez showa çıkan çoğu dizi oyuncularının dizileri yayından kaldırılmıştır.
Beyazın emekliliğinin geldiğini gösteren programdır. ilham gelmiyor artık bu adama bunun farkına varmalı. Bir şeyler ters gidiyor. Ne peltek oluşu ne de sempatik tavrı kurtarmıyor. Beyaz tadında bırak be abi.
konuklara göre izlediğim programdır. zira beyaz ın ağzından düşmeyen rating lafı canımı ziyadesiyle sıkmakta, zırt pırt girdiği reklam araları kriz geçirmeme neden olmaktadır.
kesinlikle miadını doldurmuş programdır. doksanlı ve öncesi yıllarda doğmuş kişiler için seyirci-beyaz show ilişkisi, 20 yıllık bir karı-koca ilişkisine benzemektedir. kişi için gerçekten çok özel bir anlamı veya yönü olmadığı takdirde sıkıcıdır. anlamsızdır. heyecan uyandırmamakta, zevk vermemektedir. çoğu zaman kafa ütüleyen, amacı ve niteliği, beraber zaman doldurmaktan öteye gidemeyen uzun uzun yol arkadaşıdır.