haftaiçi her gün çok kaliteli yayınlar yayınlanan ülkemde bazı ergenler tarafından devamlı eleştirilen program. sadece çocukluğumu hatırlatması nedeniyle bile daha yıllarca o ekranda kalabilir ve denk gelirsem izlerim.
kaldırılıp yerine siktiriboktan bir dizinin tekrarı konulsa daha mı iyi?
beyaz' ın soru sorarken istisnasız elindeki karta baktığını fark ettiğim program. kişisel düşünceleriyle ilgili sorular sorarken bile kartına bakıyor. bu da acaba bu sorular kendisinin düşüncelerinden çıkan sorular değilde ekibinin çıkardığı sorular mıdır diye düşündürüyor.
an itibariyle ölü alkışladılar. bir dua etseler daha güzel olurdu. bu alkış boku da nereden çıktı girdi hayatımıza bilemiyorum.
beyaz var ama showu artık olmayan program.
erol günaydın'ı şöyle bir alkışlatıp, stüdyo müsamere edasında ayaklanarak şakşaklatıldıktan sonra, bizi yukarıdan izliyor klişesiyle dibe vurulmuştur. komik adam değilsin tamam da, böyle boş adam olduğunu düşünmedik biz hiç.
Beyaz reytingleri arttırmak istiyorsa sözlükleri açıp hangi dizilerin sevildiğine bakması lazım. Leyla ile mecnun ekibi gelse reytinglerde birinci olur. Ya da çağırdıysa gelmiyorlarsa, dizi seti uzun sürüyorsa, ismail abi iş arıyorsa demekki.
talk show formatında lakin konser tadında ilerleyen program.
yahu getirmişsin mis gibi bir dizi ekibi (büşra pekin hariç tabii ki, onun bu üçlü arasında ne işi var hâlâ çözemiyorum) onlardan malzeme çıkartacağına şarkıydı türküydü, mimik montajı gibi saçma sapan videolardı...