an itibariyle izel celik ve ercan i konuk etmis programdir. birlikte 20 yildan sonra ilk kez televizyona cikmislar keske cikmasalarmis. Insan bir araya gelip prova yapar, seyirciye ayip. Detone olun ama sarki sozleri de unutulmaz ki be.
sanki şey gibi artık, seyirci nasılsa izliyor naparsak yapalım reytingler hep yerinde. Komik olmasına komik de hep aynı be. Hiç yenilik yok, komiklikler şakalar falan. Zorlama sanki. Yoksa bana mı öyle geldi? Bilemedim.
eskiden hep cuma günlerini iple çekmemizi sağlayan programdı. beyazın esprilerine gülerdik. konuklar kaliteliydi. ama kaç sene oldu be abicim. tam 15 sene oldu. artık kusasımız geliyor. bak beyaz kardeşim her şey zamanında güzeldir. güldük eğlendik. zirvede bırakmak güzeldir. geç bile kalındı aslında. şuan beyaz showun zirvede olduğunu da düşünmüyorum.