eskiden hep cuma günlerini iple çekmemizi sağlayan programdı. beyazın esprilerine gülerdik. konuklar kaliteliydi. ama kaç sene oldu be abicim. tam 15 sene oldu. artık kusasımız geliyor. bak beyaz kardeşim her şey zamanında güzeldir. güldük eğlendik. zirvede bırakmak güzeldir. geç bile kalındı aslında. şuan beyaz showun zirvede olduğunu da düşünmüyorum.