ben ona kısaca -tekkaş berk-diyorum.
goril mi, şempanze mi,koca ayak mı,fare-maymun melezi mi anlamadım gitti.
ölmeyi hak etmiştir bu türünü bilmediğim mahluk.
kimse şov yapmasın -daha 16 yaşındaydı-diye
16 yaş öyle küçümsenecek -küçük-denilecek bir yaş değildir
ayrıca -oğlumu allah değil tayyip öldürdü-diyen annesine şunu söylemek istiyorum
-senin oğlununun canını teröristlik aldı-
türünü bilmediğim tekkaş ı öldüren polisin ellerine sağlık.
bence esas suç ailesinde bence ailesi pkk'li ya da PKK sempatizanı idi. hatta hatırlarsanız annesi selahattin demirtasa oy için ölü oğlu üzerinden propaganda yapmıştı...
ben çok acıyorum berkin'e.
muhtemelen cahil ve çocuğunu yetiştirmek için dayaktan vazgeçmeyen iğrenç bi anne babanın elinde büyüdü.
tipi çirkin çünkü ailesinden de hic ilgi görmedi. ve ailesinin gittiği yolda gittiği için çocuk yasta öldü.
yazık oldu. neyse hayırlısı buysa demek ki.
yakında fetö ile bağlantısı var derlerse şaşırmam. son günler hükümet pek bi sevdi, sevmediği herkesi fetö ile bağlamayı, her olayın sorumlusu olarak fetö'yü göstermeyi...
aga 13 yaşındaki çocuk gezide sorumluluğunu almasa dışarı çıkmaz ekmek alacak olsa annesi göndermez yalanını soyunuzu sopunuzu ve savunan herkesi tek tek filler siksin.
Bu çocuktan özellikle inci sözlükte çok nefret edilir. Benim teorim incicilerin ortalama olarak bu çocuğun yaşlarında olması ve bu yüzden kıskanmaları.