bence esas suç ailesinde bence ailesi pkk'li ya da PKK sempatizanı idi. hatta hatırlarsanız annesi selahattin demirtasa oy için ölü oğlu üzerinden propaganda yapmıştı...
ben çok acıyorum berkin'e.
muhtemelen cahil ve çocuğunu yetiştirmek için dayaktan vazgeçmeyen iğrenç bi anne babanın elinde büyüdü.
tipi çirkin çünkü ailesinden de hic ilgi görmedi. ve ailesinin gittiği yolda gittiği için çocuk yasta öldü.
yazık oldu. neyse hayırlısı buysa demek ki.