yüce türk milleti dediğiniz gencecik çocuğun ölmesine sevinmemeli bence. halkı koruması gerekenler halkı öldürüyor, ölenlere üzülmek yerine ama o da şöyleydi deniyor. yazık be
benim dinim bile sevap günah çetelesini akıl baliğ olduktan sonra tutmaya başlarken ,bazı şerefsizlerin hakkında terörist , vandal dediği ,çocuk.
dikkat edin çocuk!
potansiyel terörist miş ,ulan sen peygamber misin, hz. hızır mısın kimin ne olucağını görebiliyosun.
kibirinden önünü göremeyen adi.
çocuğun idelojisi olmaz ,görüşü olmaz,günahı dahi olmaz.
sen gidip bu çocuğun eline sapan,sopa veren, kendi çıkarı için her türlü şerefsizliği yapan asıl düşmanını bitiremezsen ; bu memleket birbirine düşman olur.
nitekim her şeyin çaresi okumak ,eğitim.
allah aşkına trollük yapıcaz diye insanlıktan çıkmayın.
Ondan 3-5 büyük abileri doğuda şehit oluyor bırakın şu masum temiz kalpli yavrucak hitablarını hem okul arkadaşı dedi ekmek almaya gitmiyordu ama böyle mi olması gerekirdi diye 20 kiloya düşene kadar acı çekmesi vs. bana kalırsa ölsün gebersin .
Bu çocuğu öldüren polis hata yapmış mıdır yapmıştır ama bir kişi öldü diye sen türk polisini yargılayamazsın gezi olaylarında ölen poliste vardı şimdi biz solcuların hepsi katil polis katil mi diyelim çok yanlış.
Acı bir şekilde can veren çocuk. bu çocuk 99 doğumlu ve aklına malik değil ve terörist ilan ediliyor. Bu çocuğun beynini yıkayan çocuğu oraya getirip eline sapan veren teröristtir bu kadar net. Ondan sonrada ekmek almaya gitti deyip sosyal medyada probaganda yapanlar teröristtir. Ulan madem eylem yapıyorsun tamamda 13-14 yaşındaki çocuğu neden kullanıyorsun. Kısacası bu çocuğa terörist demek insanlık değildir. Asıl bu çocuğun eline sapan verip oraya getiren yavşakları bulup çıkarmak elzemdir. Polis tabikide kusurludur. Ama bu olaydan sonra tüm polislerimizi sorumlu tutmakta ayrı bir yavşaklıktır.
Gaziantep saldırısında kendini patlatan çocuk kadar çocuktur. Birilerinin eline sapan, molotof kokteyli, silah verip, vücuduna bomba sardığı çocuk.
Her şeye aman çocuk ya bu diyeceksek neden çocuklarımızı iyi insan olmaları için eğitmekle uğraşıyoruz ki o zaman. Bırakalım çocuk ya diyelim. Sonra da ali kıran baş kesen olup çıksın.
geri dönüp hakaret eden leri bir güzel silkmesini dilediğim insan oğlu. la o yaşta senin beynin yıkansa neler yapardın bir düşün ki o çocuk sizler gibi şehir ortamlarında büyümedi. siz size verileni yemeğe devam edin.
hadi o çocuktu ama o çocuğu oraya sürenler de mi çocuktu. Polisten önce berkiyi sokağa süren piçler konuşulmalı. Zaten aynı zihniyet berkin elvan ölümsüzdür diye anırıyor yıllarca.
Terörist merörist neyse ne sonuçta ölmüş çocuk. Arkasından konuşmak hem bize yakışmaz hemde malum cihangirci kitleye prim verir. Bunların çocuk edebiyatı çok iğrenç oluyor.
Hala hakkinda kötü kötü konusulan gariban bir cocuktur, kör bir kursunda gencligi, hayalleri, umutlari yarinlardan silinmistir.
Hadi diyelim bu cocuk terorist, bak öldü gitti iste berkin cezasini(!) cekmis iste, gomduler, daha ne hala konusuyosun bu cocuk hakkinda. bi siktirin gidin harbiden ya Teroristligi kantilanmis insanlar hakkinda bu kadar konusmuyorsunuz ya, gucunuz anca 15 yasindaki bu garibana yetiyor. Pu sizin sifatiniza.
öncelikle şöyle söyliyim çapulcu sizsiniz. kan emici, vampir, hasta da sizsiniz.
sen sen sana diyorum!
bir çocuğun üstünden nefret kusan, ego mastürbasyonu yapan zavallı. ölüm her şeyi sıfırlar. hele ölen bir çocuksa konuşulacaklara daha fazla dikkat edilir. fakat nerde senin gibi insanlar da bu düşünce. hayvansınız.
bazıları dediklerim için nefret kusuyor tabirini kullanacak ama bu çocuğu solcular abarttı. emin olun şu çocuk gezi parkı olaylarından çok önce öldürülmüş olsaydı bu çocuğu kimse sahıplenmeyecekdı.
bunu geçtim bir kere bu çocuğun hatta yaratığın fikirlerini sizde biliyorsunuz e o zaman hala neyini savunuyorsunuz. hainin küçüğü büyüğü olmaz. eğer o yaşta eyleme katılacak cesareti varsa büyüdüğünde eline silah gectımı seni beni olduredebılır.
e hadi bunu da geçtim ölümünde baya şaibeli durumlar var. sözde ekmek almaya gitmiş mis. buna hala inanan varsa... neyse...
uzun lafın kısası ne bu çocuğun ne de o çok vatanperver(!) ailesinin çok da saygı duyulacak bir yanı yok. Tam tersine hesap sorulmalıdır. Çünkü ailesi onu o ortamda taa nerelere ekmeğe göndererek ölümüne sebebiyet veren polis kadar suçludurumuna dusmustur.
Bu dedıgımıde red eden adam ya saftır ya da kötü niyetli..