Terörist bir ortamda büyümüş bir çocuktur. Öldürülmesi yanlış da olsa polisin suçlanması da yanlıştır.
Saldırı ortamında polisin sert davranması normaldir.
Polisler işlerini yaptıkları için yargılanmamalılar.
yaşasaydı 16 yaşına girdiği gün üzerine bomba düzeneği yerleştirirler istanbul'un göbeğinde patlatırlardı bu merhum teröristi. ölümü vatana millete hayırlı olmuştur. masum sivillere zarar geleceğine böyle beyni yıkanmış örgüt mensupları ölsün amk banane.
haa bu arada; cemaat uzan ailesinden 13 milyar dolar çaldı.
geziyi desteklersin yada desteklemezsin. farketmez. ben geziyi hic bir zaman desteklemedim ama poliside, devletin tutumunu da desteklemedim. neden mi desteklemedim? cunku her ne olursa olsun siddet vardi, provakasyonun onu arkasi kesilmedi. oraya kafasinda fikirle gelenleride biliyordum, eglencesine gelenide.
bilincli davranan gezi gencliginin bir parcasi olmak istedim hep, cunku hakliydilar ama yontem yalnisti.
sonucunda ne oldu? gozu yasli anneler kaldi geriye, uzucu manzaralar akillara kazindi.
devlet, millet icin var olmaliydi ama halkin dusmani rolune burundu. polisler vatan evlatlarina su fiskirtti, biber gazi yedirdi, cobladi... ne icin? olaylar oyle mi cozuldu? peki kaybedilen canlarin hesabini kim verdi? basbakan mi? polisler mi? protestocular mi? kim?
berkin elvan ekmek almaya gidiyordu yada gitmiyordu. polis tasliycakti yada taslamayacakti.
o ne olursa olsun cocuktu.
o yuzden geziyi deteklersin yada desteklemezsin, vicdani olan herkes edepli davranir ve saygi duyar. cunku gozu yasli bir anne kaldi arkada. hic bir cocuk kendi kendine polis taslamayi, molotof atmayi dusunmez. eger o gun berkin elvan gercekten ekmek almak icin degilde baska bi sey icin ciktiysa, bu demektir ki birileri o cocuga kotulugu ogretmis.
bizim sorgulamamiz gereken berkin degil, onun masumluguna suphe dusuren insanlardir. sadece o da degil, katillerininde bir an once bulunmasi ve gereken cezanin verilmesi gerekiyor. yoksa bu yukun altindan hic birimiz kalkamayiz.
terorist nedir ?
sol sağ nedir?
onu bile bilmiyordur.
üzerinden üç beş faşist oyu almak için masturubasyon yapmayın.
bırakın rahat uyusun.
bırakın artık!
edit:ve bu başlıkta ona sallandığı sürece her daim gelip savunacağım.
''siyasi görüşleri belli etmek'' kalıbı açıkcası yersiz bir düşüncedir.
siyasi düşüncelerden önemli olan tek şey çocuk ölümleridir.
Bazılarının amaçlarına ulaşabilmesi için kullanılan ve hayatı elinden alınan sadece bir çocuk olarak düşünülüyor ama diğer açıdan olaylar çok farklı görünüyor. işin özü Türkiye kirli oyunların içerisinde hala iç karışıklık amacı taşıyan bir oyun bu bence.
Güççük terörist sıpa, "gittiğin yerde huzurlu uyu çocuk" diyen yoldaş abileri tarafından ön saflara sürülüp öldürülmüştür, ama devrim için şu an ölüsü dirisinden faydalı tabi sonuna kadar etinden, yününden, sütünden faydalanmak gerek. Devrim için yoldaşlar, devrim için.
Ölümüne üzüldüm mü? Tabiki hayır. Bazı sözde "hümanist"!! hainlerin aksine devlet ve millet düşmanları için üzülecek kadar "hümanist"!! değilim.
bu ülke berkin elvana duyduğu kin ve nefreti; özgecanın katillerine, matematik hocamızı kahrından öldüren valiye, sokakta kadın kurşunlayanlara, gaspçılara, yan kesicilere, hırsızlara, talancılara, ihaleye fesat karıştıranlara, yalakalara, canilere, yobazlarada karşı duymadığı müddetçe geleceği felaket olarak kalmaya devam edecektir... berkin kaç kişi vurdu? hangi belediyeyi hortumladı? berkinin isviçre bankalarından kaç hesabı var? berkinin sarayı kaç odalı? yapmayın kardeşler yapmayın... allahtan korkunuz yoksa vicdanınız olsun biraz... utanmanız olsun...
taraf 1: berkin elvan. olayı; ekmek almaya gitmeyen, çeşitli düşünce ya da etkiler altında polise taş atan biri.
taraf 2: hükümet, yeni hükümet, eski hükümetler, "bağımsız" askerler, yargıçlar, hakimler, medya patronları, "dindar" hocalar ve şeyhler. olayları; binleri geçmiş faili meçhul, yayın yasakları ve manipülasyon, kışkırtma, provokason, kendi insanını havaya uçurma, "gerekirse füze sallama", bir milletin amına koymaktan bahsetmek, işini bilen memurlar, rahşan afları, suçu övme, suçluya sahip çıkma, devlet adına cinayetler.
taraf 1'e gösterilen tepki: %1230980.
taraf 2'ye gösterilen tepki: %2.
Sözlükte bu ismi kullanarak, siyasi görüşlerimi bildiriyorum yalanına sığınarak, mastürbasyon yapmaktır.asıl aptallık ise kendini tatmin etmeye çalışırken aklı duran kişilere laf anlatmaktır.geç de olsa anladığım bu durum üzerine sizi başlığınızla başbaşa bırakıyorum.iyi mastürbasyonlar.
''uyan çocuh sağa balon aldıhh!!!11birbirbir'' diye ortada dolanıp, insanlıktan en uzak kitle olmasına rağmen sağa sola insanlık dersi veren dangoz sosyalistlerin kendisinden nefret edilmesinde büyük payı var kanımca. çocuk olmanın terörist olmaya engel olduğunu düşünen düzinelerce mal ayrı bir tarafa, sözde 'türk' medyası sıklıkla berkin elvan cinayetinin toplum vicdanını rahatsız ettiğini söylüyor, benim şahsi gözlemlerim ise tam tersini. en basitinden şu sözlükte hakkında 1800'e yakın giri girdiyse bunların yüzde 50si hakaret veya küfür, bi yüzde 20si de hem hakaret hem küfür. bu realite berkin'e balon alma hevesi ile yanıp tutuşan kitlenin de dikkatini çekmiş ki ''ulan bu çocuğa küfür ettiğiniz kadar tecavüzcü katillere etmediniz'' diyorlar. çok doğru, aslında kimsenin berkin'le derdi kalmadı, 'şeytan bile alakayı kesti' derler orta anadolu'da bu durum için. sorun berkin'i sahiplenen kitlede. atatürkçü olduğunu iddia eden kitle nasıl toplumda atatürk karşıtlığının yükselmesinde çok önemli bir etkense bunun çok daha yoğunluklusu sosyalistlerin berkin elvan sevdası için geçerli. kimi salağın çomar veya koyun falan dediği bu halk var ya, 60ların sonundan günümüze kadar toplumun her hücresinde terör estiren sosyalistlerin hangi zümrelerden geldiklerini, onların 70lerde en adi hayvanlıkları yaptıkları 'kurtarılmış bölge'lerinin hangi zümrelerin mahalleleri olduğunu, aynı sosyalistlerin pkk'nın çekirdek kadrosunu oluşturduğunu bu grupların günümüzde dahi üniversitede ne yaptıklarını çok iyi biliyorlar... biliyorlar, ve kin tutma gibi bir özellikleri var. öyle ki küçük bir çocuğunuzun ölümünden bile sırf siz bna üzülüyorsunuz diye zevk alıyorlar.
kendilerini dünyanın en iyi insanı olduğunu zannedip sağa sola taş ateş atan orospu çocuklarının provakasyon aracı olarak kullandıkları zavallı çocuk.
katillerini bu gün de bulamamışlar!
allah belanızı versin, bir dilim ekmeğe muhtaç kalın amına kodumun çocukları,
o savcının kafası hepinize girsin...
edit: eksileyip özel mesajla tahrik etmeye kalkmayın, insanın orospu çocuğu olduğu yüzüne vurulunca zoruna gidiyor demek ki, yapmayın o zaman zorunuza gidecek şeyleri...
adamın biri çıkmış diyor ki: "toplumsal olaylara tepkisiz kalmadı."
yemin ediyorum sandalyeden düşüyordum. kardeş toplumsal olaylara tepki elinde sapanla taş atmak mı yoksa kimliğinin ifşa olmaması için suratına poşu bağlamak mı? şu yazdığın şeyin çok komik olduğunu sende biliyorsun. bırak metin 2 oynasın bırak hatun ellesin büllük ovalasın. tepkiyi annesi babası versin. ya da memlekette savaş varken oğlum iki ekmek al gel demesin. önce sen bi git o anneye babaya bi kız bakalım. hangi akla hizmet çocuğu çatışmanın ortasına sokuyosun diye. sonra gel buralarda beraber konuşalım. ama bana bunun cevabını getir.
hangi eylem allah aşkına. eylem dediğin yasal olur. slogan atarsın protesto edersin sonra çeker gidersin. bankaları dükkanları yıkarak otobüsleri polis araçlarını yakarak eylem yapılmaz. buna çatışma denir ki çatışmalarda da her şey mübah olur. orantısız güç diye sakın ağlama. senin moltofuna polis copla karşılık veremezdi arkadaşım sen elide sapanla beklerken polis sana yaklaşıp cop kullanamazdı.
boyundan büyük meselelerle uğraştığından karambole gitmiş çocuk.
kendi hayatım doğrultusunda, kimin hangi yaşta ne kadar masum, neyden nasıl nemalanılır çetecilik ıvır zıvır işlerini çok iyi bilirim. arkası olmak, korkulan kişi olmak, serseri olmak ergen yaşlarda sivrilmek için varoş kafasındaki yerde en baba yoldur. mahallenin abisinin koruması için bira, sigara almak ona güvenerek kendinden büyük çocuklara diklenmek vs kendini aynı yaş çocuklar içinde tanrı gibi görürsün.
bundan sonra bu kafadakiler arasında bir aykırı davranış yarışı başlar ben daha tehlikeliyim vs. küçük yaşta sigara, alkol, uyuşturucu vs kullanırlar. bunlar işlemeye ve kullanılmaya en rahat insan grubudur. aykırı davranış adrenalin, sahte kendine güven sonucunda bana bişe olmaz düşüncesiyle her haltı yaparlar. bide mahallen böyle zaten olaylı bir mahalleyse bir gün gelir ya bıçak yer ya kapsül yer ölürsün.
berkin elvan'ın davasına inanıp, onun görüşünü savunanların bu çocuğu simge yapmalarını tartışmam ama internette, mezuniyetlerde, arkadaş ortamlarında bu çocuğun görüşleriyle alakası olmadığı halde sırf akp karşıtlığı, elitistlik, çakma adalet savunuculuğu, vakıf üni. okuyup komünist takılmak, sol görünmek için solun en ucunu tutmak gibi davranışlarla bu çocuğu kullanlarak nemalananlar sizden bi bok olmaz bunu bilin.
16 Haziran 2013 tarihinde, polis tarafından atılan göz yaşartıcı gaz kapsülünün başına isabet etmesi üzerine, aylarca komada kaldıktan sonra hayatını kaybeden Türk vatandaşı.