Güççük terörist sıpa, "gittiğin yerde huzurlu uyu çocuk" diyen yoldaş abileri tarafından ön saflara sürülüp öldürülmüştür, ama devrim için şu an ölüsü dirisinden faydalı tabi sonuna kadar etinden, yününden, sütünden faydalanmak gerek. Devrim için yoldaşlar, devrim için.
Ölümüne üzüldüm mü? Tabiki hayır. Bazı sözde "hümanist"!! hainlerin aksine devlet ve millet düşmanları için üzülecek kadar "hümanist"!! değilim.