- bir hayal mahsulü ( aşk imkansızdır,öyleyse aşk diye birşey gerçekleşemez,gerçekleşen sevgidir ... )
- insanın kendisine attığı en büyük yalan ( benim aşkım hiç bitmeyecek ...)
- insanı arabeksleştirip hayata küstüren bir mikrop ( allahım ne bu acı,neden unutamıyorum onu ben,bu hayatın anlamı ne sevdiğimle olamayacaksam ... )
anlayacağınız hala aşık olmak istiyorsanız birdaha düşünmeniz gereken bir mevzudur kendisi,çıktığınız kişiyi eve atıp becermenizden bahsetmiyorum tabi yanlış anlamayın,gerçek olmayan gerçek aşktan bahsediyorum ...
iki boyutlu bir evren de yaşam süren, sanki bir duvarın üzerinde yaşıyormuş izlenimi veren insanlığın çoğu zaman algılıyamadığı bir karanlıktır. çünkü duvarın yüzeyinde yaşayanlar güzel bir vazoyu yalnızca kara bir gölge olarak göreceklerdir ve gördükleri şekle anlam veremedikleri için çoğu zaman gülüp geçeceklerdir.
belki de hakkında en çok entry yazdıran ve 3 harften oluşan, tam bir tanımı yapılamayan, kimine göre acı kimine göre çok güzel olan bir duygu. (bkz: ne senle ne de sensiz)
kimilerine göre dalga geçme sebebidir. oysa ne kadar yüce bir duygudur.
mecnun uyuz ve çirkin bir köpeği sevmeye başlar. arkadaşları şaşırırlar ; "mecnun ne yapıyorsun" derler. "arkadaşlar, ben bu köpeği leyla'nın mahallesinde gezerken görmüştüm" der.
aşk bu mu, yoksa günümüzde yaşanan rezillikler mi?
aşk, mantığın bittiği yerdir. onun varlığının kendi varlığından daha önemli olduğunu düşünürsün. tek dileğin onun da seni sevmesidir. maşuk, hep ulaşılmazdır. ulaşılmaz olduğunda güzeldir. çekilen acı da tatlı gelir zamanla. acıya bakış açın bile değişir. onun içindir ya acı da, güzeldir işte! kör de ettiği görülmüştür. önünüzde duran bir cismi göremezsiniz bazen. saatlerce arar bulamazsınız ve bulan ilk kişiden de 'sen leyla olmuşun' zılgıtını yersiniz. afiyet olsun!
" aşktan ne kadar çok söz edersek edelim, aynı ölüm gibi aşkta da hiç birimiz hazır olamıyoruz. onunla karşılaştığımızda ilk büyük titreyiş ve coşkuyla birlikte tedirginliği, şaşkınlığı zaman zaman dehşeti, acıyı,endişeyi, incinmeyi,bir başkasını kendisinden çok sevmeyi şiddetle yadırgayış, ayaklanan gururu da hissediyoruz.o depremde en iyi tanıdığımız en güvendiğimiz ve kaybetmekten en çok korktuğumuz kendimize sarılıyoruz"
(bkz: içimizde bir yer)
aşk nedir? iyi düşün,etrafına bak ne görüyorsun?... ayrılan,sarılan,şavasan,barışan,konuşan,aglayan duşunen öpüşen,öksüren insanlardan başka
birşey yok bu dunyada aşk sevgı tamamen boş soyut kavramlar iyi duşunun sız eyer aşkın kelime anlamını bılmesenız bu 3 harflik hece sızın
için hiç bir anlam ifade etmez aşkı goremezsın,dokunamazsın,hısederim diyenler siz ne hisetdiginizi biliyomusunuz,biliyosunuz onlar tamamen içgudusel bır hıs bu hıs hayvanlardada var ama hıç bırının bırbırıne baglandıgını yada evlendıgını görmedım bu ask denen şey tamamen sosyloji ve medeniyetleşmenın urunlerı yanı insanla ,hayvanı bırbırınden ayırt etmek ıçın çok eskılere dayanan mıtolojık bır olgudur ,eski yunan mitolojisın'deki aşk tanrısı insanları bırbırıne okuyla aşık etdiren yarı insan yarı kecı yaratık ne dıyebılırım ben artık inanmıyorum buyel bırşeyın var olduguna bence sızde iyi düşünün eyer ben yanlişsam boşluga duşmüşüm demektır ama doruysa........
bazı zamanlarda depresyon sebebi, bazı zamanlarda anti depresan.
bazı zamanlarda yoğun başağrısı sebebi, bazı zamanlarda geniş spekturumlu ağrı dindirici.
bi erkek doktorun bi bayan doktorla evlenip banka kredisiyle ev araba alıp iki çocuk yapıp yaşlanıp ölüyosa bu aşk değil uzlaşmadır. esas olan aşkın kimyasındaki dengesizliktir. temiz aile çoçuğunun bir hayat kadınına bağlanması yada hanım terbiyeli bi kızın bi içkiciye koca dayağı atan bi serseriye vurulmasıdır.