aşk çok saf ve derin bir duygudur. ne yazık ki anladığım kadarıyla her insana hayatında yalnızca bir kere rast gelir. o yüzden aşık olduğunuz kişinin peşinden koşun, inadına. eğer gerçekten mutlu olmak istiyorsanız.
Genelde aşk diye nitelendirilen şey, sevilen kişiden ayrılma veya sevdiğine kavuşamama durumunda yaşanan acı duygusu. Çoğu zaman sevgilime aşığım'ı duymak yerine aşk acısı çekiyorum'u duyarız. O yaşanılan acıya başka bi ad bulunamadığından dolayı aşk deniyor. Gidenlere aşık oluyor, ağzımıza sıçanlara köpek oluyoruz.
Gelmiş buna da aşk diyoruz.
Aşk acıdır.
Aşk acıtır.
bir çocukluk hastalığıdır. yani çocuk yaşta yaşar ve geçirirsen ilerde, kazandığın bağışıklık seni koruyacaktır. aşık olsan da acı çekmemeyi öğrenmişsindir artık. ancak tüm çocukluk hastalıklarında olduğu gibi ileri yaşta tutulursan sonuçlar daha vahim olmaktadır. acıdır acı.
Aşk koruyup kollamaktır.Hastalığında yanında olmak,düştüğünde onu kaldırmaktır.Aşk dildeyken değil gönüldeyken güzeldir.aşığım denilmez aşk hissettirilir.
uğruna hiç düşünmeden, gözünü dahi kırpmadan ölüme gideceğin insanlar vardır ya hani hayatta... mesela annen, baban, kardeşlerin... işte birgün aniden, o listeye, daha önce hiç tanımadığın yabancı birinin daha girivermesidir aşk.