Hayatta bir insanın başına bir kere gelip , ya elini tutup sonsuza kadar seninle gelecek ya da öylece elini kolunu sallayarak çekip gideceğine inandığım duygudur.
bir insanın başına gelebilecek en muhteşem duygudur.
elbette bunu cennete veya cehenneme çevirmenin aşkı yaşayan 2 tarafın ellerinde olması bu olağan üstü olayın en büyük tehlikesidir. kadın veya erkek fark etmeksizin yanlış kişi ile hissetmeye kalkılması hayattan nefret etme sebebi bile olabilir..
insan aşık olduğu kişiden hiç ayrılmaz istemez nedendir bilir misiniz? Çünkü insandaki aşık olmak özelliği ebediyeti tatmak için verilmiş. Kişi sevdiği ile beraberdir mucibince aşk risklidir aynı zamanda,şakaya gelmez, ciddiyet ister.
Aşkı sadece (hayvanlarda da olan) cinsel zevkten ibaret görenlere gelince ne diyim bu kadar mı basit deyip geçeyim en iyisi.:(
aşk nedir bilir misin? gözünün içine bakamamaktır. onu görmeden duramamaktır. belki o sarı saçları ya da o gözleri. bana bakmasa da onu sevmektir. bana göre aşk budur. başkası için tam tersidir. eğlencedir.
Ne olduğunu kimsenin bilmediği lakin hakkında dünya çapında en çok atıp tutulan saçma sapan bir dizi kimyasal reaksiyondan oluşan ve bunların ardının arkasının kesilmemesi sonucu insanı cehenneme ya da cennete götürebilen olgudur. Severiz kendisini.
Ne olduğunu bilmediğim kavram. Ama bildiğim, gördüğüm sensin. Nereye bakarsam yıllardır seni görüyorum. Görmek istediğimden değil. Seni ilk gördüğüm günde, beni ilk öptüğün yerde kaldım. O şehirden kaçtıysam da kurtulamadım.
özlemektir amk özlemektir. arasam mı diye ikileme düşmektir, ard arda üç tane sigara içmektir, şimdi napıyor diye kafayı yemektir, pişmanlıktır aşk ey dostlar pişmanlık...