aşk

entry15878 galeri
    13077.
  1. Benim için bir tanımı yok. Başıma gelmediği için tanımlayamam. Tanımlayamayacağım da sanırım. Başıma Gelmeyeceğine inandırıldım çünkü. Aşık olmak için geç kalmışım, öyle diyorlar. Varsın olmasın, aşk yoksa sevgi de mi yok?
    2 ...
bu entry yorumlara kapalı.
© 2026 uludağ sözlük