üç harften oluşan bir kelime olan aşk söylemesi kolay yaşaması zor olandır.Aşk bir boşluğu bilinmezliği temsil ettiği sırada birden kelimelerle değil bir vücutla tarif ediliyorsa yada mecnuna ferhata hak verilmeye başlanıyorsa ve bende onun için yaparım lan onlar hikaye ama biz gerçeğiz dedirtiyorsa kişi aşık olmuş demektir.Başlarda ne kadar gazdır geçer ,ben bağlanmam deseniz de sonra birden lan acaba napıyodurlarla başlayan hikayenizin mutlu sonla bitmesini temenni ederim.Ben şuan mutlulukla devam eden bir aşk yaşıyorum Allah sonunun da güzel olmasını nasip etsin.Aşkın ne demek olduğunu daha doğrusu kim olduğunu öğrendim yani.Hiç beklemediğim bir an da böyle kavramların tam bende bitmeye başladığı anda karışıma çıktı benim o yüzden umutsuzluğu kapılmayın demeyeceğim aşkı yaşamak için kapılın işte o zaman aşık olursunuz!
Aşkmı siktirmeyin kendinizi çüküne düşkün aptalların kendisine aşık olduğunu söyleyenlere orospu muamelesi yapması mı aşk. Doğru kişiymiş doğru dediğin kişi bile seni kullanıyorsa hala neyin sevgisi inancı bu. ilk gün aşkım birtanem sonra biz ayrıldık. Depresyona girip yediği nutellalar dondurmalar gece ağladığı icin bok gibi geçen sabahlar aşkın genelde sonu bu oluyor kusura bakmasınlarda yok öyle yağma .
Sevişmenin doruğunda, erkekliğimi içinden çıkardıktan sonra, iki eliyle yüzümü kavrayıp, "hayatımsın." dediğinde; kızıyorum ona;
sonra bir daha aldığında beni içine, ve "doyamıyorum sana!" dediğinde, bir daha aşık oluyorum.
Bir daha, bir daha.
Ve daha çok, ve daha çok.
",Yarından az, dünden çok sevdiğimsin.", bir şiirden mülhemdir dediğimde, amma seni öyle çok seviyorum dediğimde, bir bakışı vardı ki bana, hayatı ve onu yeniden seviyorum.
Artık bunlar sana:
Hayat, senle kaimdir sevdam.
Bir kere, dinsiz oluşumdan şikayet etmedin.
Bir kere, niye dinsizsin diye sormadın.
Sana niye sormadın diye sorduğumda da, "sen bana niye dindarsın diye sordun mu ki, sorayım." diyecek incelikle yanıtladın.
Ne güzel...
Ne güzel, ne güzel...
Seni, namaz kılarken bile özlediğim anlar olduğunda, gelip dudaklarını dudaklarıma verirken "duamdaydın." deyişine aşık oldum.
Aşk, sensin; sen, güzel aşkımsın.
Bu çirkin, güzelleştirmeye gücümün yetmediği dünyada aşkımsın; son güzelliğimsin...
Sevgiyi bile tanımayan insanlara, aşkı nasıl anlatabilirsin?
Annesini sevmeyen, babasını sevmeyen, kardeşini sevmeyen insanlara, şimdi burada E. Fromm'u mu anlatayım?
Onun tanımladığı sevgi çeşitlerini mi?
Dahası, ülkesini sevemeyen, dünyayı sevemeyen insanlardan mı bahsedeyim?
Hayır yapmayacağım.
Sizler, sevgisizliğinizde boğulun da demeyeceğim.
Hayat, size de sevgi sunsun deyip, geçeceğim.
Biliyorum ki hayat, sevgi sunmaz; siz, sevgiyi yaratmadıkça...
Aşk, birisiyle ayrıldığında, kalp gitme! Ben sensiz yapamam diye bağırırken! Oysa sen yüksek sesle seslenirsin, kendine iyi bak, mutlu ol... https://galeri.uludagsozluk.com/r/978514/+