aşk onun yüzünde gördüğün tebessümün senin yüzüne de yayılmasıdır. aşk onu görmesen ya da konuşmasan bile o ihtimali düşündüğünde heyecanlanmandır. aşk seni defalarca terk ettiği halde senin gururunu ayaklar altına alıp bir kez daha seni seviyorum yazmandır. ve aşk hiç bir bedende o'nu bulamamaktır.
insanın kendine olan aşkından kaynaklı, eksikliğinde mutsuz olacağımız için sürekli düşündüğümüz, mutluluğumuzun kaybolmasından dolayı ona duyduğumuz bağlılığın tanımıdır.
Uyuşturucu gibi bir şeydir. Bir denedin mi hep o deneyimi hissetmek istersin ama ne yazık ki bunu öyle hayatında fazla bulamazsın. Eğer bulursanız bırakmayın iyi bir sebebiniz olmadıkça bu yüzden.
Aşk hakkında kendini sorgulamak ve neden aşık olunduğunu çok araştırdım
en son güzel bir blogta değişik bir yazı okudum
kız noktayı koymuş arkadaşım gerçektende aşık olunca batmıyormuş demek ki
aşk insanıın kafasında sinsice durmadan dönüp dolaşan, hormonlarıyla, duygularıyla oyun oynarmış gibi oynayan bir tilkidir. Öyle ki duygularının yoğunluğu azalsa bile hiç beklemediğin bir anda duygularını depreştirir. Zor bela topladığın tüm dikkatini bilardo topları gibi dağıtır. Tüm dengeni bozar, altüst eder.
"Aşk!.. Aşk her şeydir. Aşk bir kızın, değeri elmaslarla ölçülemeyecek servetidir. Böyle bir aşk için her şeyini verecek, bile bile ölüme gidecek erkekler vardır. Ya seninkinin değeri nedir?"