bu ara çok düştüm içine, yine en tutkulusundan, en muhteşemine.. ya ben çoşkuluyum, ya senin çoşkunun etkisine girdim aşk..
ya gelmezsen şimdi de? saat 4, yine özlediklerimle kalırsam..? beni terk edenlerle meşgul olursam her gece olduğu gibi?
yeni bir filiz vermesen? sevmesem yine gönlüm çoşkun seller gibi taşarcasına, olur mu hiç? olmazsa güneşten önce gel, nisan yağmuru gibi.. ıslat ama üşütme, ısıt ama bunaltma, aydınlat ama göz kamaştırma.. hayırla gel yine..