aykolik

entry1462 galeri295 ses3
    1312.
  1. sıradan ve doğal insan. takip etmekten keyif alıyorum. halkın içinden biri.
    2 ...
  2. 1311.
  3. 1310.
  4. Demokratik olmak elbette güzel ama bunun partiyle, hele belediyecilikle ne alakası var. Açıkçası eski iett'den de memnundum, şimdiki iett'den de memnunum. Eskiden Aşiyan-üsküdar vapur hattı eskiden yoktu artık var. Eskiden yenikapı'dan vadi istanbul'a otobüs varmış şimdi de o yok. Eskiden 73h yoktu artık var.
    0 ...
  5. 1309.
  6. --spoiler--
    iki tarafa da eşit mesafeliyim aslında. Ayrıca rahmetli annem evet ak partiliydi. Bana ne partiden, icraat önemli. Ve evet ölüm aylığı almamız iyi oluyor.
    --spoiler--

    icraat tabi ki parti den gruptan daha önemli ama "bana ne ya, ben iETT de freeyim zaten isterse Mahmut tuncer gelsin" diyerekten -ki bu arada Mahmut ağabeyi çok severim- umursamazliga vurursa elbette eleştirilir. Eğitimli üniv mezunu birisin bir de. Senden daha hassas ve daha demokratik olmanı bekleriz bu da hakkımiz. Senin kadar istanbul u tanimisligim yok benim.
    0 ...
  7. 1308.
  8. Burada insan, adam vs geçinen çok kişiden daha değerlidir.
    2 ...
  9. 1307.
  10. --spoiler--
    Maaş aldığı için mıdır nedir o tarafa daha yakın.
    --spoiler--
    iki partiye da eşit mesafedeyim aslında. Ayrıca rahmetli annem evet ak partiliydi. Bana ne partiden, icraat önemli. Ve evet ölüm aylığı almamız iyi oluyor.
    2 ...
  11. 1306.
  12. --spoiler--
    aktroll değilim. oy vermemek aktrollük mü.
    --spoiler--

    malesef bazı pislikler kendileri gibi düşünmeyenlere böyle seviyesiz sözler söylüyor aykol.
    0 ...
  13. 1305.
  14. 1304.
  15. Çocuğun üzerine gitmiyoruz da alttan alta ak partili olduğunu hissettiriyor. Maaş aldığı için mıdır nedir o tarafa daha yakın. Üzdu yani.sonucta kendi bilir.
    1 ...
  16. 1303.
  17. 1302.
  18. --spoiler--
    Aykolik aktroll çıktı. Günün şoku.
    --spoiler--
    Aktroll değilim. Oy vermemek aktrollük mü. Ben de canabar abinin bana aktroll diyen entry'i favlamasına şoke oldum.
    2 ...
  19. 1301.
  20. --spoiler--
    insanlar memnun değilse neden sinem dedetaş'a oy verdi anlamıyorum. Bizim bahçelievler'de de sosyal tesisler zamlandı ama ben ne imamoğlu'na ne de bizim oranın başkanına oy verdim.

    --spoiler--

    Aykolik aktroll çıktı. Günün şoku.
    4 ...
  21. 1300.
  22. Sana engelli diyenlerin engelsiz hallerinin ne kendilerine, ne ailelerine, ne topluma en ufak bir faydaları olmadığına, olamayacağına emin olabilirsin.

    Sen kütüphanede kendine ve topluma faydalı bir birey olmak için çabalarken onlar bik bik konuşsunlar.
    2 ...
  23. 1299.
  24. Silme sebebim dünyaca ünlü olmayan yabancı şarkıların da olabilmesi. Let me go şarkısı dünyaca ünlü değil sanırım ama çok severim.
    1 ...
  25. 1298.
  26. Sak diye entry silen kurnaz yazar.
    2 ...
  27. 1297.
  28. 1296.
  29. Emeklilerin genç hali gibi geziyor. Bir emeklinin gece gördüğü rüyalar gibi.
    2 ...
  30. 1295.
  31. Entrylerinden anladığım kadarıyla Şarkıcı, filozof ve sosyolog.

    Basit gibi gözüken derin tahlillerinin arkasında toplumsal hakikatlar mevcut.
    1 ...
  32. 1294.
  33. Yok her bilgiyi vermiyorum aslında. Benim de özel hayatım var. Eskiden daha çok veriyordum. Kimseyle tartışmıyorum, gerçekte de öyle. Herkesin özeli olabilir elbette.
    1 ...
  34. 1293.
  35. Manyak olmaya karar verdim ile düetini beklediğimiz yazardır.

    Mekanda beraber söylerlerse en ön sıradan izleyeceğime söz veriyorum.
    6 ...
  36. 1292.
  37. sözlüğümüzün kırmızı çizgisidir...
    5 ...
  38. 1291.
  39. --spoiler--
    La olum niye siliyorsun entryni bilmemek değil öğrenmemek ayıp.
    --spoiler--
    Editleyerek geri yükledim. Teşekkürler bilgi için.
    1 ...
  40. 1290.
  41. iki aynı ruh bir bedende birleşmiş bana göre.
    2 ...
  42. 1289.
  43. bez bebekle farklı kişi olduklarını sanıyorlar ama aynı bedenler. kişilik bölünmesi dediğimiz olay.
    bez bebek aykolik'in dişi yanı.
    2 ...
  44. 1288.
  45. La olum niye siliyorsun entryni bilmemek değil öğrenmemek ayıp.
    1 ...
© 2026 uludağ sözlük