benden kısa arkadaşlarım da var ama. gocu abi 1.84 demişti diye biliyorum. iyi arkadaş olmak güzel. kuzenim de benden uzun mesela. kuzenlerimden benden kısa olanlar da vardı diye hatırlıyorum en son.
--spoiler--
sanırım boy takıntısı olan bir yazar.
--spoiler--
boy takıntım aslında 1 ay önce falan daha çok vardı. şimdi azaldı. dünden beri daha da azaldı sanki. boy insanın tabanı ile başının tepesi arasındaki uzaklık anlamına geliyor. herkesin boyu kendine özel.
sari renkli seker nickli trollün kendisi gibi iyi niyetli ve sempatik olmadığına emin olduğum, insani değerleri yüksek yazar. ama cidden o adama güvenme. bu konuda bana güvenmeni rica ediyorum.