--spoiler--
otizmliymiş ya la kendi beyanı. zannediyorum hafif otizmli evet.
--spoiler--
mesajla belitmiştim ama buradan da belirtmiş olayım ki evet, atipik otizmliyim.
otizmli olabilir. hiçbir sıkıntı yok. çocukken atipik otizm teşhisi konulan bir dostum var şu anda borçlar hukuku doçenti. bu bir engel değil o nedenle kafasını takıyorsa da takmasın.
konser ne zaman? hatırlatsaydın ve yerini söyleseydin gelirdim. yerini bilmeden nasıl geleyim. ama bugün akşamüstü cevahir avm'de buluşabiliriz. hava da çok kötüydü. melike şahin gibi konsere gelmemişim ama youtube'dan yeni bir şarkı söylerim. bir dahakine adres verirsin mesajla. grubun adı ne?
Aykolik yeni eserini hemen dinledim, ibrahim tatlıses utanır mı? Sanmam. En iyi yeri enstrüman olayını kendi çabanla hallettiğin yerdi, orada dayanamadım ayakta alkışladım..
hotchner from bau beni donsuzladığı için bana sataşmasın diye onun nick altına doğum gününü kutlamadım. nick altına donuzladığı her yazarın girdiği entryi kendisine sataşmak için yazıldığını düşünüyor. hotchner from bau umarım gene sataşmaz bana.
Şahsi fikrimdir ki herkesin kendisini sevmek zorunda olmadığını ve saygı, format çerçevesinde eleştirme hakkı bulunduğunu kabul edince daha iyi hissedecek olan yazar. Mutlu ama uzak olsun.
--spoiler--
şahsi fikrimdir ki herkesin kendisini sevmek zorunda olmadığını ve saygı, format çerçevesinde eleştirme hakkı bulunduğunu kabul edince daha iyi hissedecek olan yazar.
--spoiler--
benim de seni eleştirme hakkım var o zaman. kabul etmediğimi nereden biliyorsun. sevmek güzel bir şey.