üniversite sınavına kadar bulunduğum şehirdir.Günümüzde doğudan aldığı göç nedeniyle tiksinti duymama sebeb olur çünkü kalmamıştır efe torunları hatta azınlık olma durumdadırlar.Demokrat partiye gözü kapalı oy veren seçmen sayısıda oldukça yüksektir.
sandıkların %35'i açılmışken, akp ve chp arasında 32 oy fark vardı. baya 32 (otuz iki). aynı anda mhp-chp arasında 250 oy vardı. böyle burun buruna gidiyor işte.
29 mart 2009 seçimlerinde halkı kardeş payı yapıp herkese eşit oy dağıtmaya çalışmıştır. 28-24-23-18 diye dağılmış ilk 4 parti oyları. ne demokrat şehirmiş bu
AYDIN Türkiye'de en çok kullanılan 70. isim (... 68. yasemin, 69. emin, 70. aydın, 71. adnan, 72. meltem, ...). Ülkemizde yaklaşık her 409 kişiden birinin adı AYDIN ve ismin yaygınlık oranı binde 2.44.
AYDIN adının yaygınlık oranının Türkiye'nin resmi nüfus sayımı sonuçları ve günlük ortalama nüfus artış hızına orantılarsak ülkemizde 13-02-2009 20:31 itibariyle yaklaşık 175,494 kişinin isminin AYDIN olduğu ve AYDIN isimli kişi sayısının her yıl ortalama 2900 kişi arttığı tahmini yapılabilir.
AYDIN adının Amerika Birleşik Devletindeki yaygınlık oranı ise bir milyonda 12.82 civarında ve bu hesaba göre ABD'de yaklaşık 3,923 AYDIN yaşadığı tahmin edilebilir. ABD'nin nüfus istatistikleri dikkate alındığında Amerikada AYDIN sayısı her yıl 34 kişi artıyor.
AYDIN Türkiye'nin en yaygın 70. ismiyken, Amerika Birleşik Devletinde en yaygın 70. ad ise Albert ismi. AYDIN adının yakın kullanım oranına sahip diğer Amerikalı isim kardeşleri arasında 68. Carl 69. Craig 70. Albert 71. Lisa 72. Dennis isimleri de sayılabilir.
kendini tanıyan bilen, bilge olma çabasındaki kişidir. kişinin kişiyi "aydın" olarak ilan etmesiyle aydın olunamaz. Kişinin çabaları ve ortaya koyduklarıyla orantılı bir durumdur.
türkiyede şu zamanda birilerinin size aydın demesi için vatanınızın yapmadığı şeyler için özür dilemeniz, hatta gittiğiniz konferanslarda ülkenizi küçük düşürücü cümleler kurmanız gerekmektedir.
hiçbir şekilde yurt dışından para almayan ve her zaman doğrunun yanında olan antiemperyalist şahsiyettir. türkiye'de malasef gerçek aydınlar değer görmemekte ama işbirlikçiler aydın kabul edilmektedir.
Türkiyedeki en karanlık, en vizyonsuz , en karektersiz ,en vatansız adamlara verilen sıfattır.Olayın en ilginç yönü şudur ki gerçek aydın kişilere aydın denmemektedir, nerde yurtdışından maaş alan gazeteci var nerde dandirik bi ödül için lobilerin poposunu yalayan var onlar aydın oluyor gözünü sevdiğimin memleketinde.