Nedense bütün dinsiz insanlara verilen ortak sıfat. bide bütün solcularda bu kısma girer, aydındır onlar. götümle gülüyorum bunlara ya.
Bide şu diyalog
+Abi bu gün cuma ben camiye gidiyorum, gelicekmisin?
-Efendim ne camisi ya hangi çağdayız. aydın insanlarız biz camide ne işimiz var?
+Hönkk!! aydınmıısın? Abi sen karanlığın içine gömülmüşsün aydınım diyorsun!
-Efendim sanayi devriminden sonra bütün bilim adamları dini uyuşturucu olarak kabul etmiştir.
+Sen ne icat ettin? Neyse abi saygı duyarım. Sen aydın ol. biz malız.
Özlediğim,memleketim.
izmir'e otobandan 40dk olan ve Ağabeyinden "gavurluğu" miras alan aydın kent.
Efeler Diyarı.
Eski adı ile Güzel Hisar.
Aydınlılıların Efekent Dediği şehir.
bir dönem bugünkü izmir *, aydın, manisa, denizli ve muğla illleriyle uşak'ın eşme ilçesinden oluşan, merkezi önce aydın sonra izmir olan bir osmanlı vilayeti.
cok guzel, super bir sehir. hele hele tatili rada gecirmek apayri. denizi de ayri guzel. izmirde hava alanina cok da uzak olmadigindan ulasim da rahat. yeri ayri aydinin...
son zamanlarda kendisine bir haller olan şehir. son 10 içinde şehir merkezinde 4 defa silahlı çatışma olmuştur. burası istanbul olmadığından böyle şeyler ilginçtir bu şehir için. hayırlısı.
aydınlarımız içinde çok iyi düşünenler vardır. fakat genellikle şu hatamız vardır ki, araştırma ve çalışmamıza zemin olarak çok vakit kendi memleketimizi, kendi tarihimizi, kendi geleneklerimizi, kendi özelliklerimizi ve ihtiyaçlarımızı almalıyız. aydınlarımız belki bütün dünyayı, bütün diğer milletleri tanır, ama kendimizi bilmeyiz.