attack on titan

entry11 galeri4
    11.
  1. Hayatımda izlediğim en anlamlı ve en derin animasyondu. Hâlâ etkisindeyim...
    0 ...
  2. 10.
  3. 2.sezondan itibaren kaçırdım olayı tekrardan başlamam gerek takıldığım nokta ilk sezondaki evin altında bir sandık vardı galiba ne vardı içinde bilen dm atsın.Sağlam animedir.
    2 ...
  4. 9.
  5. kesinlikle en iyi animelerden birisi. ama en iyisi için (bkz: fullmetal alchemist brotherhood)
    2 ...
  6. 8.
  7. Benim de sevdiğim, etkilendiğim, izlediğim tek anime dizisi olmuştu.
    Geçmiş gözlerimin önüne geldi.
    1 ...
  8. 7.
  9. 6.
  10. Yarıda bırakmıştım zamanında. Sıkıcı gibi. Abartıldığı kadar olduğunu düşünmüyorum.
    0 ...
  11. 5.
  12. 4.
  13. 3.
  14. https://anizm.tv/shingeki-no-kyojin-1-bolum
    izlemek isteyenler için link. Dünyanın bana göre Naruto ile birlikte en mükemmel animesi.
    0 ...
  15. 2.
  16. Manga 100ü yeni okudum en efso bölümlerden biri olmuş de bu arada mikasa nere kayboldu amk.
    Çok heyecanlı lan.
    0 ...
  17. 1.
  18. insanlığın yok olma noktasında surların dışındaki dev insanlarla mücadelesini konu alan anime. Geceleri yatmadan çerez niyetine güzel gidiyor.
    1 ...
© 2026 uludağ sözlük