11.
Hayatımda izlediğim en anlamlı ve en derin animasyondu. Hâlâ etkisindeyim...
10.
2.sezondan itibaren kaçırdım olayı tekrardan başlamam gerek takıldığım nokta ilk sezondaki evin altında bir sandık vardı galiba ne vardı içinde bilen dm atsın.Sağlam animedir.
8.
Benim de sevdiğim, etkilendiğim, izlediğim tek anime dizisi olmuştu.
Geçmiş gözlerimin önüne geldi.
6.
Yarıda bırakmıştım zamanında. Sıkıcı gibi. Abartıldığı kadar olduğunu düşünmüyorum.
4.
Uzman onbaşı levi ‘nin askerleriyiz.
2.
Manga 100ü yeni okudum en efso bölümlerden biri olmuş de bu arada mikasa nere kayboldu amk.
Çok heyecanlı lan.
1.
insanlığın yok olma noktasında surların dışındaki dev insanlarla mücadelesini konu alan anime. Geceleri yatmadan çerez niyetine güzel gidiyor.