ateistler

entry231 galeri22 ses1
    30.
  1. allahtan korkmaz, allaha inandan korkar...
    allaha, ona neden gerek olmadığını anlatabilirsin
    ama allaha inana hiç bir şey anlatamazsın... ya keserler ya yakarlar ya da asarlar...
    0 ...
  2. 29.
  3. darwin'in bir bilim adamı olduğunu teorisinin şeriatçı iranda okullarda okutuluduğunu,katoliklerin ruhani lideri papanın bile evrimi kabul ettiğini bilmeyen müslümanlar tarafından eleştirilirler.
    edit:bu entry ateistleri darwin'e inanıp katliam yapmakla suçlayan mümin yorumu üzerine yazılmıştır. tabi artık o entry yok.
    (bkz: buralar hep dutluktu)
    3 ...
  4. 28.
  5. her ateist islamdan nefret etmez ama her ateist islamdan korkar. çünkü islamın kendisinin ölüm emrini verdiğini bilir.
    (bkz: islama göre dinden çıkmanın cezasının ölüm olması)
    2 ...
  6. 27.
  7. tanrıya inanmayanlardır. inanlar onlara bulaşmazlar. ama bazıları bir inanan gördü mü sülük gibi yapışır. böylelerine "kardeşim inanmıyorsan inanma. o zaman benim inandığımdan sana ne cevabı verilebilir."
    1 ...
  8. 26.
  9. higgs bozonu'nu birleştirirsek tanrıyı yaratabiliriz. hadi ateistler bunu da açıklayın?
    1 ...
  10. 25.
  11. gerçek tanrıyı idrak edememiş kendi kafasında yarattığı tanrı kavramını da saçma bularak reddetmeyi tercih etmiş kişidir. bir ateiste tanrıyı ispatlamak güneşe inanmayan kör birine güneşi ispatlamak kadar imkansızdır. çünkü o sizin ona söyleyeceklerinizi zaten biliyordur. tanrıyı inkar etmek güneşi inkar etmek kadar zordur. atesitler çok zor bir yolu seçmişlerdir sırf bu yüzden onlara saygı duymak gerekir.
    1 ...
  12. 24.
  13. Aptal demek yanlış olur ama anlayamadıkları şeyler olduğu kesin.
    (bkz: gülben ergen'in ateistlere şifa dilemesi)
    0 ...
  14. 23.
  15. Tüm sene içip sonra dininin kitabında yazıyor diye korkudan içmeyen, sadece cennete gitmek için yani bir çıkar için iyilik yapıp sonrada iyilik yaptığında sadece içinden geldiği için iyilik yapan insanlara hakaret eden bazı insanların yaptığı önerme. Hatta müslümanız diyenler birine hakaret etmek günah değil miydi? Hatta onun öldükten sonra yaşacakları hakkında yorumda bulunmak? Hatta kendini diğer müslümanlardan üstün tutup gerçek müslüman olarak nitelemek?
    3 ...
  16. 22.
  17. farklı bir bakış açısıdır. kendine bi tanrı modeli yaratmak istemeyen kimselere, bi tanrı modeli yaratıp bide toplanıp ona inanıp huzur bulan yada bulduğunu düşünenlerin kurabiiceği cümledir.
    nitekim bazı müslüman yada dindarların açtığı eski başlıklardan biri aklıma geldi. paylaşmak isterim.
    (bkz: dine saldırarak dikkat çekmeye çalışan kişi)
    3 ...
  18. 21.
  19. 20.
  20. 19.
  21. can sıkıntısından etrafa sataşmanın cisimleşmesidir.
    2 ...
  22. 18.
  23. müslümanlar bize saygı duymuyor ühüüü azıcık saygı benim kutsalım aklım bana aptal dediler ühüüü.

    imza: bir ateist.

    şimdi siktir olup gidebiliriz.
    4 ...
  24. 17.
  25. sıkıştığında " ya tanrı varsa" diye korkak ve omurgasızca savunma yapan ilkel beyinlerin, atesiti de anlamaz, anladığı bir bok da olmaz.
    5 ...
  26. 16.
  27. her türlü terör eyleminin müslüman kesimden cıkması kadar aptallıga varamamıs hededir. saygısız bir tek hücreli beynin kendince yaptıgı zavallı savunmadır.
    5 ...
  28. 15.
  29. hepsi şaka gibiler amk gelip hakaret, küfür ediyorlar karşılık görüncede müslümanlar öyle müslümanlar böyle diye veryansın ediyorlar.

    neymiş efendim bizim dinimiz güzel ahlak üzerine kurulmuş biz küfredince müslümanlığın ne demek olduğunu bilmiyormuşuz.

    oldu amk siz ne isterseniz yapın bizde susup sineye çekelim çok güzel.
    1 ...
  30. 14.
  31. inanmadığını söylemek bile inanmaktır.**
    3 ...
  32. 13.
  33. http://inciswf.com/2392incib9498064.swf bu swf ile kökten çözümün işaretini alıyorlardır umarım.
    1 ...
  34. 12.
  35. eşhedü enla ilahe illallah ve eşhedü enne muhammeden abdühü resuluh. şimdi müslümansınız. evet. bence kandil de gelmişken tapının. bu gidişin sonu kötü ya allah varsa. evet .
    2 ...
  36. 11.
  37. Ateizm,Tanrı'nın yok olduğuna inanmak değildir.Tanrının var olduğuna inanmamaktır.Dikkatinizi çekerim..Onlar bir şeye inanmaz.Kanıtları vardır daima..
    4 ...
  38. 10.
  39. insanlardır bir kere. şahsen ben müslüman olarak o ne kadar inancıma küfretsede, benim inandıklarıma inanmasalarda benim inancım onlara karışmamayı emrediyor. elbet bir gün onlarda doğru yolu bulurlar inşallah. ateist insanlar için yapabileceğimiz tek şey dua etmek. yoksa onlarda bizim, tüm müslümanların kardeşidir.
    3 ...
  40. 9.
  41. kazların insan versyonlarıdır. bir araya geldiklerinde kafa ütülerler.
    2 ...
  42. 8.
  43. Çoğu marjinal olmak adına ateist olmuştur.Kutsal kitapları okuyup kafaları basmadığı için ateist olanlar da vardır.Ki bunlara diyecek bir şeyimiz yoktur.Olabilir,kabul edilebilir deriz.Birde okumadan,kulaktan dolma bilgilerle bu yolu seçenler vardır ki amaç sadece aykırı olmaktır."inançsızlıkta bir inançtır"gibi saçma sapan söylemleri vardır.Onlara saygı duymanızı beklerler ama asla sizin inançlarınıza saygı duymazlar.Ateist olduklarını mümkünse alınlarına yazmak isterler,ama her dini bayramda sizden fazla tatil yapar,imkanlardan olanca gücüyle yararlanırlar.Tamam abi inanmıyor olabilrsiniz ama bari kandilde,bayramda dalga geçen mesajlar atmayın yahu!!
    2 ...
  44. 7.
  45. ,,,inkar etmek için, var olması lazım gelen bir olgu.
    0 ...
  46. 6.
© 2026 uludağ sözlük