asırlar önce sonradan "peygamber" denilecek insanlar tarfından uydurdurulan ve toplumun "korku" psikolojisinden baslenen "din" denen olguya inanmayan insanlardır.
dünya'daki tüm ateistler stratejik bir mevkiideki bir ülkede bir araya gelip yaşasa burunları bir gün bile boktan çıkmaz. misal çoğunluğu ateist olduğu söylenen isveç'in nazi yanlısı geçmişini ve sami kavmine yaptıklarını görmezden gelir.
dünyada ki tüm ateistler bir araya gelse mutluluk içinde yaşayabilirler. fakat onlarca müslüman bir türlü barış içinde yaşayamıyorlar. örnekler karşımızda, çok üzücü.
Uğruna savaşacak bir şeylerinin olmaması güzel bir şey. Tanrı kavramında cihad diye bir şey var ise ben o tanrıya tanrı demem, şeytan derim. insan katletmeyi tanrı nın istediği bir şey olarak görenlere üzülmekten başka yapacak veya diyecek bir şey bulamıyorum. Yazık gerçekten bu çürütülen zihinlere. Düşünme yetesini kaybetmek çok üzücü.
uğruna savaşacakları kadar değer verdikleri bir şey olmadığı için ve büyük bir savaş yapacak kadar geniş kitleler halinde olamadıkları için; savaşmadıklarını söyleyerek inananlara bok atarlar.
anlamıyorum bunları madem herşey tesadüf dünyanın bir amacı gayesi yok yaşamında yok e ne diye yaşıyorsun ki bu kepaze hayatı git öl baba ne duruyorsun garip adamlarsınız vesselam.
aralarında ne kadar pislik varsa inananlardan çıkmaktadır düşüncesinde olanları da vardır.
doğru, ancak doğru olmasının sebebi inançlı kesimin yüz ölçüme göre fazla olması. çoğunluğun içinde her şey bulunur. bu insani bir durum. din uyuşturucu kullanmayı ya da adam öldürmeyi emretmiyor.
gerçi şimdi afganistandan şurdan burdan bir resim bulurlar, aha da bak öldürmeyi emrediyor derler.
tabi o insanları o hale düşüren sebepleri sormazlar, kendileri el bebek gül bebek büyüdükleri için, kan ve savaşı anlayamazlar, kan ve savaşı dine yormak kolay gelir onlara.
tahribat kolaydır, cama bir taş atar kırarsın ama o camı yapmak belki 10 gün sürer. tahribat kolay, bir kısım ateistlerin işi de bu.
genellemiyorum, çünkü genellemeyecek kadar erdem sahibiyim. genelleyenlere ise ilkesizlikleri yetecektir, eğer ki ahlaki normları var ise.
evet islam hoş görülü bir dindir.
ama sizlerin hoş görüden kastı izzeti nefsi olmayan, hakarete bile susan kaypak bir zihniyetse, önce kendinizi sorgulayın.
inanan kesim bilinçli olarak neden saldırsın ateizm fikrine, saldırı görmek için ateist forumlara bakın, ayetlerle edilen alayları aşağılamaları görün. ama göremezsiniz, çünkü şartlanmışsınız.
toplum zararlılarıyla mücadele eden ateistler...hımmm... işin bir diğer çarpık yanı da bu kibirli tavırları.
düşünce özgürlüğünden kastı hakaret edip alay etmek olan bir zihnieyti hümanist olarak sunan bir anlayış, ciddi anlamda patolojik bir evrede demektir.
islam eleştirilir, hakaret edilemez. olay bu.
tabi görmek istediği kadarını görmek isteyen ilkesiz birine bir şeyler anlatamazsın.
saygı karşılıklı.
cümleye;
bütün pislikler inananlarda var , diye başlarsan olacağı bu.
kendilerinin ahlak anlayışları -bazılarının- her haltı ye, bunun adına özgürlük de gibi sakat bir mantıktan çıktığı için işleri zor.
işin ilginç yanı, bu kadar kalitesiz ateistlerin sadece bizim ülkemizde olması. çok ilginç.
not: bakın şimdi ayetler vererek resimler atarak nasıl saldırıya geçecekler, sonra da kalkarlar inananlara mana bulurlar, ilkesizler işte.
zaten bunların mantığı ''kur'an'da bir hata daha bulduk heyoooo!'' kafasından ileri gidemez.
aralarında olayı düşmanca ve küçümseyen bir tavra dökmeden düşüncelerini söyleyenleri elbet var ama türkiyede yok. dedi ya türk ateisti kalitesizdir diye. en kalitelisi aziz nesin'di o da öldü zaten.
az önceki yazım da dediğim gibi, istersen kendine tap, bana ne; ben sana karışmıyorsam, haddin olmayan ahlaki olarak gördüğün zırvalarla bana saldırma, saldırma ki adam sanalım saygı duyalım.
en ahlaklı sizsiniz hı hı.
edit: (#18546450) ayinesi iştir kişinin lafa bakılmaz.
sorgulama mantığı budur bunların, alın ahlak timsali bir ateist.
(#18546704) buyrun bir örnek daha, sonra da kalkıp sizi ahlaksızlıkla itham ederler, ne kadar pislik varsa onlarda derler, bunların zihniyeti bu işte.
yazık be.
Ikiye ayrılır
1.si arkadaş özentisi, kız tavlama gibi bilimum şeylerden dolayı kendisine ateist diyenler.
2.si gerçekten dinleri araştırmış derinlemesine kafa yormuş ama bulamamış sonuçta bir çaba göstermiş ateistler.
1. Tür dinleri karalamakla dalga gecmekle popüler olacağını düşünür üstüne kafa yormadıgı şeyler hakkında yorum yapar ama bi halt bilmediğini bi kaç cümlede anlarsınız zaten.
2.tür ise oturup sohbet edilecek birşeylerin anlatılabileceği kişilerdir bunlarla konuşabilirsiniz çünkü bu insanlar arayış içindedirler ve genelde dinlerle dalga geçen ergen kesimi gibi değillerdir. Bilmem anlatabildim mi saygılar.
ateistlere hoşgörüyle bakmak lazım, herkes istediğini inanmayabilir. bu kesime yüklenmemek lazım aslında her ateist biliyor ki bu evrenin bir sahibi var ama onlar bir dine mensup olup bu vebale girmek istemeyen kişilerdir.
felsefi tercihlerini inanmamaktan yana kullanan kişilerdir.
benim inanıyor olmam kadar normal.
sıkıntı şu ki, inanan kesim olsun ya da ateist kesim olsun, felaket derecede tanrıcılık oynuyorlar. sorun bu.
inanç ve tanrı içsel bir olgudur.
kimileri mantıklı bulur inanır, kimileri inanmaz.
allah'ın iradede özgür bıraktığına kim karışabilir, inan birine ''aptal'' gözüyle bakmak kimin haddinedir?
bir müslüman olarak görüşlerine katılmıyorum, klişedir; saygı duyuyorum sadece. isterse kendine tapsın, bana ne?
Sürekli bir tanrı tribi vardır. dawkins reasoning, karikateist gibi sayfalara rağbet edilir. dünyadaki kötülüklerin temel kaynağının din olduğu iddia eden ateist fraksiyonları da vardır. komünistler ile atayiz-komuniz ikili deliliğini kolayca yakalayabilirler. united atheists vs atheist union gibi durumlarda mantık sınırlarının dışına taşma ihtimalleri vardır. (bkz: south park)
allah ı, ve tüm dinleri inkar eden bu vahim güruh, sadece islam'ı hedef alıp ona saldırır. zira o küçük akıllarında koca bi soru işareti vardır; ya tutarsa ?
kimilerince sorguladıkları ve düşündükleri iddası öne sürülen hiçlerdir. düşünce fakiridirler. acınası düşünceleriyle, sorgulamaya kalkarlar yaratılışlarını.